Jump to content

Recommended Posts

Posted

Driver å rydder ut av værste nå, og da har vi en del sierramotorer vi gjerne skulle blitt kvitt.

Skal telle opp på torsdag, men er hvertfall 3 r4 ohc og en 2.4L v6.

Tror ikke de er komplette, mangler dynamo'er tennledninger, fordeler og den slags. Alle har innmat.

2.4L er plukka fra hverandre, har alle delene i en eske.

Her er det bare å komme å hente billige delemotorer, ting skal bort.

BUD

92643323

Kverna@gmail.com

PM

Ligger utenfor hokksund, nedre eiker(?)

Gjerne presenter dere med navn så jeg ikke blander sammen hvis flere ringer

Guest Ford For Life
Posted

hvor mye skal du ha for en 205blokk??? helst komplett inni å den må gå rundt

Guest Ford For Life
Posted

veit ikke hva du ønsker for den men send meg en pm med hva du hadde tenkt deg til pris så kan vi ta det derfra

Posted

Vet ikke om noen har prøvd å sende meg meldinger, men mista mobilen min så har ikke hatt den tilgjengelig siste uka. Send meg melding igjen i morra tidlig eller en pm så kan jeg få svart igjen. Beklager det hele

Posted
Vet ikke om noen har prøvd å sende meg meldinger, men mista mobilen min så har ikke hatt den tilgjengelig siste uka. Send meg melding igjen i morra tidlig eller en pm så kan jeg få svart igjen. Beklager det hele

Ligger i nedre eiker kverna ;)

Ikke selg noen av is dela mine da, eller turboen min... men har no is front og cossie-grill der. Cosworth-vinge og rs sideskjørt. Samma verksted. Send pm til meg eller kverna hvis dere er interessert

Posted
Ligger i nedre eiker kverna ;)

Ikke selg noen av is dela mine da, eller turboen min... men har no is front og cossie-grill der. Cosworth-vinge og rs sideskjørt. Samma verksted. Send pm til meg eller kverna hvis dere er interessert

Takker utlandet. Motorene er borte fra salgslista, men pm haawaii for is-front, cossiegrill & vinge + sideskjørt.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...