Guest RiP Posted December 6, 2004 Posted December 6, 2004 Skal kanskje hente bil i oppland, og bilen har ikke vinterdekk så tenke å skaffe prøveskilter og kjøre den hjem. Bilen skal hjem og miste litt rust og ikke kjøres noe i vinter (er heller ikke kjørt på vinteren på en god stun, derfor den ikke har vintersko), Og jeg har noen modeo og sierra dekk liggans, kan jeg bruke de? Eller noen andre dekk som er mulig å få tak i?
TurboX Posted December 7, 2004 Posted December 7, 2004 Ja, du kan bruke sierra hjul. Mondeo går vel også..det vet jeg ikke, 4syl og V6 har forskjellig inpress. Men jeg går ut ifra at v6-hjula passer å... Men Sierra passer i alle fall -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
Guest RiP Posted December 7, 2004 Posted December 7, 2004 Supert, da får jeg kanskje bilen ned i en del da
TurboX Posted December 7, 2004 Posted December 7, 2004 Hehe -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
Recommended Posts