Gulgen_rs Posted December 6, 2004 Posted December 6, 2004 Hei, jeg har aldri bestilt noe fra england før, så jeg lurer på om man kan bestille via nettet?? tenkte å kjøpe avo coilovers til cossien min , det er en 88 mod 2wd. Hva gjør jeg
Guest Kristian Posted December 6, 2004 Posted December 6, 2004 Heisann... Kan bestille over nette ja, men jeg handler alt jeg kjøper fra england over tlf...SYnes det er det greieste.. Men ta å gå inn på www.cosworth.info , hjemmesia til woodford garage, som er meget akseptable på prisene...har handla for mange kroner der de 2 siste åra, så kan anbefale dm sterkt!! bare husk å snakk med Simon, hvis ikke blir det kansje litt tull, han som er best på utenlandshandle!! håper dette kan hjelpe!!!
Guest thorbis Posted December 6, 2004 Posted December 6, 2004 webshopen til cosworth.no selger også avo coilovers til ca 10 lapper!!!
Syvers Posted December 6, 2004 Posted December 6, 2004 Heisann... Kan bestille over nette ja, men jeg handler alt jeg kjøper fra england over tlf...SYnes det er det greieste.. Men ta å gå inn på www.cosworth.info , hjemmesia til woodford garage, som er meget akseptable på prisene...har handla for mange kroner der de 2 siste åra, så kan anbefale dm sterkt!! bare husk å snakk med Simon, hvis ikke blir det kansje litt tull, han som er best på utenlandshandle!! håper dette kan hjelpe!!! hvorfor kjøper du i england ? støtter du ikke ditt egent land a gitt
Count Posted December 9, 2004 Posted December 9, 2004 Nei... ***** drittland.. Nå skal de begynne med gjennomsnittsfotoboks på Øyer, som prøveordning. Hater Torhild Skogsholm. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Syvers Posted December 9, 2004 Posted December 9, 2004 huff det blir direkte plagsomt! jævela sviiin!
rscosworth Posted December 13, 2004 Posted December 13, 2004 Nei... ***** drittland.. Nå skal de begynne med gjennomsnittsfotoboks på Øyer, som prøveordning. Hater Torhild Skogsholm. bare en ting og gjøre. betale den lokale moped-mafiaen en 50-lapp og armer dem med sort spraybox. blir ikke mye gode bilder gjennom svartlakka linse
fordcosworth Posted December 13, 2004 Posted December 13, 2004 Kjører AVO men syns de fort mister presset mot underlaget, hvis veien er litt ujevn, burde hatt noen små hjelpe fjærer slik det er på dyrere coilovers. Anbefaler å kjøpe fra cosworth.info, grei service og priser. Sierra Cosworth 1988mod(solgt)
Recommended Posts