GlennAre Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 (edited) Jeg har sett en del som har kobla om blinklysene så de også lyser når parklysene er på.Så er det noen som kan lage ett lednigsnett om åssen jeg skal styre om strømmen, så de lyser? vært fint om det kunne vært med de lednigs fargene som sitter på bilen egO her på forumet har gjort det ser jeg Edited March 27, 2008 by GlennAre - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
2.3 GL Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 det jeg gjør er å borre et nytt hull i blinklyset også sette inn ei ekstra pære som jeg kobler på parklyset. trur det er det de fleste gjør Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd
GlennAre Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 (edited) det jeg gjør er å borre et nytt hull i blinklyset også sette inn ei ekstra pære som jeg kobler på parklyset. trur det er det de fleste gjørja har tenkt på det, men det skal jo gå og styre om strømmen på reele, det er liksom litt lettere eller kanskje ikke lettere men mindre jobb da;) Edited March 27, 2008 by GlennAre - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
a.cosworth Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Gjør som følger: -Borr et ekstra hull i blinklyset...-Koble på en ledning med strømtyv på minus på orginal parklyset.-Legg gjerne opp en egen pluss, med sikring. (dette fordi du da kan ta ut sikringen hvis det skulle bli noe problemer) Det vil da være lys i blinklysene... Bytt også til slike "blå" standard blinklys pærer rundt hele bilen, lyser bedre... Eldre bilde av min, sotete blinklys i tillegg i mørket... (synd jeg knuste den fronten egentlig, men men) Med ny front forfra... -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
GlennAre Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 Okey, takktakk:) Men hvor har du kjøpt sokkel? er vel fordel og kjøpe sånn med gummi rundt så den sitter fast. - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
a.cosworth Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Er ikke så nøye det, bare å borre et litt lite hull og "lage" det AKKURAT stort nok, da sitter den som bare fy... Sokkel, bilxtra, feiltema, mokonomen, din lokale bildele-butikk -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
GlennAre Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 Haha okey Bilen din er foresten drit fet - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
D.Toft Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 her http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=7557 edit: ja svart er jord, og rød er +
a.cosworth Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Yes, combatkit har lagt ut "how to" i prosjektet sitt, glemte å si det '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
GlennAre Posted March 28, 2008 Author Posted March 28, 2008 takker, men nå har jeg ett sikkelig noob spørsmål her:PÅssen i svarte får man ut blinklyset? sitter det bare i det fjæra? - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
D.Toft Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 løfte vækk fjøren, så står det noen pinner i blinklyset, bare lirke litt sidelengs, så kommer dem
GlennAre Posted March 28, 2008 Author Posted March 28, 2008 løfte vækk fjøren, så står det noen pinner i blinklyset, bare lirke litt sidelengs, så kommer dem Okey, måtte bare spørre så jeg ikke rasser noe - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
Recommended Posts