Jump to content

Recommended Posts

Posted

Utrolig å se hvor lite som skal til for å "piffe" opp en bil for skape et bedre utsende. :)

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Posted (edited)
  egO said:
Utrolig å se hvor lite som skal til for å "piffe" opp en bil for skape et bedre utsende. :)

-Arne

Hehe ja...

Denne så veldig fin ut da. Ser mye bedre ut en de som er tilsalgs i norge for 200lapper og ferdig tolla og momsa kommer jo denne på 210-220:)

Edited by ZabiZ
Posted
  ZabiZ said:
Hehe ja...

Denne så veldig fin ut da. Ser mye bedre ut en de som er tilsalgs i norge for 200lapper og ferdig tolla og momsa kommer jo denne på 210-220:)

Nærmere 240 tipper jeg... ;) Er bilen i bra stand så er nok ikke det så fryktelig urimelig.

Jeg synes sotingen er alt for mørk og felgene stygge.

Posted
  JHS said:
Nærmere 240 tipper jeg... ;) Er bilen i bra stand så er nok ikke det så fryktelig urimelig.

Jeg synes sotingen er alt for mørk og felgene stygge.

Fått slengt på noen andre hjul og rivd av sotinga og heller tona ned rutene litt. hadde den vært Perfekt :closedeyes:

Posted (edited)
  Helge said:
Synes bilen så litt jalla ut, riktig farge da ;)

Fortell?

Edited by ZabiZ
Guest cossy88
Posted

Kjenner selger, tatt inn 2x 2wd cosworth til meg, bilen er garantert bra stand... tar ikke inn noe dritt han

Posted
  Helge said:
Dønn originalt ja, men feil farge den skal jo være rød! Mye kan fikses :)

Snakk om å henge seg opp i detaljer! Bilen er fin den, og hvis det er noe som må fikses så er det bare småtteri.

Motor uten turbo SUGER!

Posted
  Minibønna said:
Snakk om å henge seg opp i detaljer! Bilen er fin den, og hvis det er noe som må fikses så er det bare småtteri.

Escos e 100% detaljer!!! e jo ein entusiastbil... sko likt å sett bilder av interiør og motorrom :blink: