alex h Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 hallo, har bestillt bremseskiver fra rallydesign men ser ikke ut som det skjer så mye. prøvde og ringe de men får bare at nr ikke er i bruk, noen som vet om det er muligt og få tak i de på noen annen måte? Fjernet grunnet størrelse
D.Toft Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 mail? dem har svart meg innen kort tid.. edit: husket retningsnr for england? norge har jo 0047..
alex h Posted March 26, 2008 Author Posted March 26, 2008 har de mail da? eg kan ikke fine den? er eg blid? har retningsnr men får fremdeles feil. noen som har mail til rallydesign? da fikk eg fikset det. denne posten kan stenges Fjernet grunnet størrelse
Janna Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 (edited) har de mail da? eg kan ikke fine den? er eg blid? Du er vel ikke blid nei sales@rallydesign.co.uk Har jeg brukt tidligere iallefall.Men kan ikke finne den på sidene deres lengre nei... Edited March 26, 2008 by Janna Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
alex h Posted March 26, 2008 Author Posted March 26, 2008 det klarte ikke eg heller....men fikk tak i den av en annen:) Fjernet grunnet størrelse
Samatron Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 bestilte deler der en gang, trodde det ikke skjedde noe. etter ca en måned ringte han og beklaget seg fordi han hadde vært på ferie og jeg fikk en fin rabatt hvis jeg fortsatt ville ha delene.
alex h Posted March 30, 2008 Author Posted March 30, 2008 ok. har sendt mail til de og ikke fått noe svar, får prøve og ringe de imorgen, takk for tlfnr:) Fjernet grunnet størrelse
Recommended Posts