Guest dieseldyret Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 På den forrige mondeon starta dieselvarmeren nesten med en gang bilen starta. På den nye nå går det ganske lenge før den kommer igang, hører det begynner å tikke etter ca 15 min. Er dette en forsinker som kan ha blitt lagt inn? Eller kan det være noe "rusk i maskineriet"?
TheTH Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 Min starter ganske kjapt etter jeg har startet bilen. Men det merkelige er at den hyler litt etter den har startet. Etter en bitteliten stund gir den seg, og fortsetter å gå som normalt.
Guest dieseldyret Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 Ja, det har hendt meg en gang også. Trodde det var et fly i nærheten som styrtet....
Siberiantiger Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Ja, det har hendt meg en gang også. Trodde det var et fly i nærheten som styrtet.... Da er vi flere om det med hylingen. Jeg har en MK3 og enkelte ganger hyler den ganske mye.. har alltds lurt på om dette er normalt.. Ford sier at det er mulig jeg må ta en større overhaling på motorvarmeren.. koster 3 - 4000,- 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe
Recommended Posts