Asil Racing Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 meg å kompis skal prøve å dele en 2 l doch kasse for å bruke bakdelen på cosworth 4x4 kassa for å få bakhjulstrekk . men problemet er at vi ikke får skilt doch kassa . vi har tatt ut alle skruer . noen som har no gode råd for å få delt den ?
Fresh| Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 Når du sier at du har tatt av alle skruene regner jeg også med at du har fjernet denne som sitter på venstre side? Denn må bort. I tillegg må du fjerne gir overføringa og medbringern.
Asil Racing Posted March 23, 2008 Author Posted March 23, 2008 skrudd ut alle skruer . Får kassa 5 mm fra hverandre , men stopper der
Homemade Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 skrudd ut alle skruer . Får kassa 5 mm fra hverandre , men stopper der Har du tatt den som sitter inne i huset,ved siden av utgående aksel ?
Asil Racing Posted March 23, 2008 Author Posted March 23, 2008 Har du tatt den som sitter inne i huset,ved siden av utgående aksel ? det er den lille 10mm skruen som holder en slags låse skive ? eller mener du den digre umbrako skruen ?
Homemade Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 det er den lille 10mm skruen som holder en slags låse skive ? eller mener du den digre umbrako skruen ?Den digre tror jeg,og den må du ta først.Har en kompis som gjør dette for meg,men jeg vet at gjør du det i feil rekkefølge kan du få problemer med å få den ihop igjen.
Asil Racing Posted March 23, 2008 Author Posted March 23, 2008 Den digre tror jeg,og den må du ta først.Har en kompis som gjør dette for meg,men jeg vet at gjør du det i feil rekkefølge kan du få problemer med å få den ihop igjen. du hadde ikke hatt et nr som jeg kunne ringt han på ??
Guest cosworth24v Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 du hadde ikke hatt et nr som jeg kunne ringt han på ?? du må ta av "koppen" som går over utgående aksel,e bare å kakke me flatskujern å skru den av... ta av den store låseringen som er bak der...så er det bare å holde kassa etter cluths huset å kakke me en kobber hammer på utgående aksel så løsner bakenden av kassa,har gjort dette mange ganger
Recommended Posts