FitjarRacing Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 ja blir bra ditta:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hrc Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 ja blir bra ditta:) Skal prøve med ny olje i neste veka og etter planen. Blir sikkert å prøve 10-40 delsyntetisk Link to comment Share on other sites More sharing options...
FitjarRacing Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 5-50 mobil rally formula full syntetisk då?? berre eit tips:P koste ca 400kr for 4 liter på wartsilla:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hrc Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 5-50 mobil rally formula full syntetisk då?? berre eit tips:P koste ca 400kr for 4 liter på wartsilla:P Ja da e den eg bruka / har brukt siste 2 oljeskift.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FitjarRacing Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 hmm å den funka dårlig?? lure på å prøva den på min eg.. men tenke litt på mineral olja og... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hrc Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 om de "kastes" til meg har bare tenkt og bevise att de IKKE er utslitt . Bare rense dem og gi dem til en som ønsker og prøve dem ... Heisann! Ville berre sei at problemet forsvant totalt og er helt vekke. Ingen mere tikking :-DLøfterane gjorde susen! Du kan få dei gamle om du vil... PS: Regissterreim dekselet ble voldtatt ved demontering. Så det skal sages av, så det er enklere å få av/på (så eg slipper nederste bolt). Link to comment Share on other sites More sharing options...
FitjarRacing Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 bra da ordna seg:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts