Ron Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 Hei. får ikke turteller til å funke rett etter montering avMSD 6200,verken minus på coil eller tach outlet gir noesærlig utslag. Jeg har da lest meg fram til at jeg trenger enMSD tach adater PN 8910. Noen som vet kor jeg kan kjøpe denne? Helst i Norge da dette haster,men alle tips hjelper på forhånd takk. -Ronny- Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Hei. får ikke turteller til å funke rett etter montering avMSD 6200,verken minus på coil eller tach outlet gir noesærlig utslag. Jeg har da lest meg fram til at jeg trenger enMSD tach adater PN 8910. Noen som vet kor jeg kan kjøpe denne? Helst i Norge da dette haster,men alle tips hjelper på forhånd takk. -Ronny-Jeg kjøpte min hos Steinar Stolen, men Pony Parts, Sverre Kahrs, Aarnes og andre Yankee sjapper kan også være aktuelle. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted March 22, 2008 Author Share Posted March 22, 2008 Da prøver jeg på Amcar i Trondheim på tirsdag,takker Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jet Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Jeg kjøpte mitt adapter på Sverre Kahrs i Oslo... de hadde ikke på lager, så den måtte bestilles. Adapteret er en svær klumpete greie... halvparten av selve 6200'n... men turtelleren fungerete perfekt igjen etter den var montert... denne tenningsforsterkeren er virkelig ett must på Cosworth, med det sørgelige originale tenningsanlegget... før måtte jeg ned i 0,6mm, men nå kjører jeg med 1 mm pluggåpning og lader 1.8 bar uten å få pluggfusk... motoren er blitt mye mer villig og det føles som det har kommet 50 hk ekstra :-) Esc Cos med grønndyse oppsett ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts