WingDude Posted March 15, 2008 Share Posted March 15, 2008 Noen som vet eksakt hvor disse sitter, eller noe webside med bilder, info eller tilsvarende ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk1-Sindre Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 (edited) Tåkelys-releet sitter ovenfor sikringsboksen. Det er ikke no morro å komme til for å si det snillt. Dette er vel det eneste bildet jeg har av hvor tåkelys-releet skal sitte. Den skal sitte under det blåe releet, fikk dessverre ikke tatt noe bilde når det var satt inn, men du skjønner hvor det skal sitte. Og da ser du vel egentlig hvor trangt det er der. Dette er sett underifra sikringsboksen inni bilen. kjørelys-releet er jeg usikker på, kan hende det sitter sammen med tåkelys releet. Det burde vel egentlig stå i manualen uten å si noe sikkert..? Noen velger å skru av sikringsboksen for å komme til de releene. Jeg valgte å fikle der en halvtime for å få den på plass. Ja, en halvtime.. Edited March 20, 2008 by Mk1-Sindre - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted March 20, 2008 Author Share Posted March 20, 2008 Fant vel i grunnen ut det du skriver om tåkelys-releet ja, kjørelys releet skal vistnok sitte i hovedboksen i motorrommet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Fant vel i grunnen ut det du skriver om tåkelys-releet ja, kjørelys releet skal vistnok sitte i hovedboksen i motorrommet. Lyse grønt rele Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts