Trones... Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Er instrumentvaier`en til 4 og 5 trins kasse lik til sierra? Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth540 Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 (edited) Er instrumentvaier`en til 4 og 5 trins kasse lik til sierra? Er vel litt lengre vaieren på 5 trinns kassa,men det går med 4 trinns vaieren hvis du skal bytte til 5 trinns kasse. Edited March 12, 2008 by cosworth540 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trones... Posted March 12, 2008 Author Share Posted March 12, 2008 Er vel litt lengre vaieren på 5 trinns kassa,men det går med 4 trinns vaieren hvis du skal bytte til 5 trinns kasse. Neida skal ikke bytte kasse.. var bare at vaieren tok kveld til kassa, og jeg har liggene en vaier fra 4 trinns.. Takker for hjelpen Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts