volvoekern Posted March 11, 2008 Posted March 11, 2008 Får muligens et sånt i en byttehandel snart å lurte på hva det er verdt?? Er så godt som om ikke helt nytt! Stammer fra en xr4ti(støpejern)
Kverna Posted March 11, 2008 Posted March 11, 2008 (edited) 1000kr ? EDIT: Muligens litt mindre da jeg går utifra at 2.3L toppen er anneledes enn 2.0 toppen som ofte brukes i turboprosjekt her hjemme, og 2.3ti ikke er så mye brukt Edited March 11, 2008 by Kverna Min fotoblogg
xr4ti Posted March 11, 2008 Posted March 11, 2008 Passer ikke!Post med mål her!Sikker på at det er til en Ti. Har du et bilde kan jeg sjekke for deg eller om du har mulighet til å sjekke målene selv!Kjedelig å kjøpe noe som ikke passer! Mulig tidligere eier har hjort nettopp det og prøver å bli kvitt det til, slik jeg ser det, en overpris!
volvoekern Posted March 11, 2008 Author Posted March 11, 2008 (edited) Passer ikke!Post med mål her!Sikker på at det er til en Ti. Har du et bilde kan jeg sjekke for deg eller om du har mulighet til å sjekke målene selv!Kjedelig å kjøpe noe som ikke passer! Mulig tidligere eier har hjort nettopp det og prøver å bli kvitt det til, slik jeg ser det, en overpris! Har ikke mål men har et bilde HER Fikk beskje om at det var fra en amerikansk modell med 2,3 liter og det er vel xr4ti og noen mustanger/thunderbirder? Edited March 11, 2008 by volvoekern
xr4ti Posted March 11, 2008 Posted March 11, 2008 Stemmer nok det ja!Hvis du leste min forrige post så er det en tråd hvor jeg har bekrevet Ti´s mål på portene. Da er det jo bare å måle!
volvoekern Posted March 11, 2008 Author Posted March 11, 2008 Stemmer nok det ja!Hvis du leste min forrige post så er det en tråd hvor jeg har bekrevet Ti´s mål på portene. Da er det jo bare å måle! Takk, da hopper jeg over den jeg!
Recommended Posts