Odin Posted March 8, 2008 Posted March 8, 2008 ja here`s the deal.. jeg har bytta topppakning,vannpumpe,radiator og termostat fordi jeg sleit med at bilen plutselig en dag starta å koke hvis jeg ga full gass...og nå har bilen fått ordna seg såpass at hvis jeg ligger under 3000 så ligger den ca på norm temp mens med engang jeg kommer over det (uansett om jeg kjører i 100 eller 180) så blir bilen så varm at den truer med å koke..noen som har vært borti detta før?? 1988 Ford Sierra Cosworth1991 BMW M52001 BMW 330i
Kverna Posted March 8, 2008 Posted March 8, 2008 Koker motoren eller "koker" temp. måleren ? Min fotoblogg
Peder`n Posted March 8, 2008 Posted March 8, 2008 (edited) spyle gjennom radiator kanskje....kan være dårlig gjennomstrømming... NY radiator ja....da er det ikke noe tett der nei... Peder Edited March 8, 2008 by Peder`n
Odin Posted March 8, 2008 Author Posted March 8, 2008 Koker motoren eller "koker" temp. måleren ? motoren koker.. men temp målerern ligger på tre kvart da hvis du skjønner går aldri over det og den kan koke på tre kvart :S så må følge mye med da kan du si... og har sjekka toppen og bilen bruker ikke mye vann og blåser heller ikke unormalt mye hvitt 1988 Ford Sierra Cosworth1991 BMW M52001 BMW 330i
Recommended Posts