Guest Ruslebiff Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Nå er jeg støl i leggen etter å ha prøvd å kjøre bilen min ja. (89. mod med siemens dyser 599, chip, tn-turbo).Måtte pumpe no innst inni ........ for å få bilen til å dra så vidt. får ikke opp no turtall. gått over det som er av kabler x antall ganger, ny map er montert. Vil ikke gå rett å slett.Kontaktene på map`en er merket A,B,C. Skal det være A=Minus, B=+5v og C=Signal? Satt en uorg map der så jeg måtte skifte kontakt.Hjælp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Du har vel bytta til grå 3 bar map sensor når du bytta? COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruslebiff Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Hei!3 bar map ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruslebiff Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Skjønner lite eller ingenting nå gitt Justert veivsensoren, slik at den har en avstand på 0,7 på alle tappene.Kan chipen ta skade av dagslys ? Er ett sånt "vindu" til "brenning", håper den ikke gjør det da den sto en dag uten lokk på hjernen i bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homemade Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Skjønner lite eller ingenting nå gitt Justert veivsensoren, slik at den har en avstand på 0,7 på alle tappene.Kan chipen ta skade av dagslys ? Er ett sånt "vindu" til "brenning", håper den ikke gjør det da den sto en dag uten lokk på hjernen i bilen Har du bytta chip ? Går fint å sette feil vei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruslebiff Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Nei! Ikke bytta chip, skulle bare se om det sto no lurt på den, men det gjorde det ikke gitt! bare et serienummer så det ut til. Ingen som vet hilken av kontaktene som er hva på map`en min? Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri-rs Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 gikk den ok før bytte? "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruslebiff Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Nei, ikke helt, men mye bedre enn nå. Hadde ett håp om def map, var vel deffekt og, målte 4,2 v på ut signal på tomgang, skal være 0,2-0,6 hvis jeg ikke husker helt leif! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruslebiff Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 A-ha, take on me assåFant ut litt på google at GM sine map`er skal ha +5v på C, og ikke B som jeg har koblet, hmmm, lurer litt på om jeg har en liiiten koblingsfeil her gitt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruslebiff Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Ja ja, koblingsfeil der ja. nå går det til NØD ann å kjøre. men nå smeller det å skyter ved litt pådrag, dette skjer når jeg nærmer meg overtrykk?Er det forresten noen som gjenkjenner disse dyse nr. INJ gas 006-4152?00172??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts