Jump to content

Sentrallås og el vinduer

megamann89

Recommended Posts

Gjør visst ikke det. Kan du skru, og har trukket ledninger før, stereo ogl, da burde du klare å trekke opp dette lett, eller uten noen store vanskeligheter. Enester er at du burde ha en varm plass å stå.

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

koble det utenom sikringsboksen.bare ta +til vidua fra tenninga og +til sent.lås fra noe som er konstant strøm på. og fra dør til dør bruker du bare kabel som du kobler fra farge til farge.. funker fint d.gjort det på min:)

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Ok. Det er ikke noe prob og flytte innmaten fra de døreme til de dørene jeg har på bilen ? Og lurte på om jeg kunne bruke låsdelynderene fra sierra med sentralås på sierra uten ? Må kjøpe nye låser og lurer på om jeg skal kjøpe med eller uten sentralås. Er det sentralås på alle 4 dørene på sierraen ?

Edited by megamann89

Min Sierra 3 dørs 86 og 87 hadde liggende kabler til vindusheiser, men ikke ut i dørene og ikke hele veien til bryterpanele (for de som veit hvordan det ser ut)

Men alt lå klart fra sikkrings boksen til bakom sparkedekslene på begge sidene og bakom varmeapparatet.

Men sentral lås lå ikke opp kobblet. Dette måtte jeg da trekke selv.

Kjekt med fjernstyrt sentral lås på sierra :lol:

Failure is only the opportunity to more intelligently begin again.

Henry Ford

Min Sierra 3 dørs 86 og 87 hadde liggende kabler til vindusheiser, men ikke ut i dørene og ikke hele veien til bryterpanele (for de som veit hvordan det ser ut)

Men alt lå klart fra sikkrings boksen til bakom sparkedekslene på begge sidene og bakom varmeapparatet.

Men sentral lås lå ikke opp kobblet. Dette måtte jeg da trekke selv.

Kjekt med fjernstyrt sentral lås på sierra :lol:

Var det IS det da eller?

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

• 2 months later...