Ford ragger Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Har et par IS stoler som jeg ikke har plass til derfor jeg hører her før jeg slenger dem i søpla.Noen som vil ha? Befinner seg i indre østfold. Hele og pene stoler, har sitti setetrekk på dem siden den var ny fikk jeg opplyst av forje eier. Side støtte på fører stol er litt slitt men ellers ok. Send meg en pm eller sms eller no sånt.. Nr:98472803 Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted February 28, 2008 Author Share Posted February 28, 2008 Nå går dem i søpla snart.. Ingen som trenger stoler? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted March 6, 2008 Author Share Posted March 6, 2008 syns nesten det er litt for gærli og kaste dem for dem er egentli strøkne.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest joakim89 Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 har du dem enda? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted March 7, 2008 Author Share Posted March 7, 2008 ja vil du ha??? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest joakim89 Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 har du bilde av dem? lyst å se hvordan dem ser ut før jeg bestemmer meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janna Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 har du bilde av dem? lyst å se hvordan dem ser ut før jeg bestemmer meg Vel, det står at det er is-stoler, og at de er nesten støken, og at de er gratis. Og da trenger du bilde?Vanskelig å bestemme seg da ja Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fomle Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Hvis det er så ille å kaste dem så sleng inn et bilde da Kanskje jeg henter dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest joakim89 Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 er greit å se dem før jeg b estemmer meg om jeg vil ha dem eller ikke da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts