Jump to content

Recommended Posts

Posted

ønsker å kjøpe veiv til min 90modell ohc efi. sierra/ scorpio. org dim på rådene og helst org dim på veivlagrene.

uten skader da min har fått hakk :(

helst i bergen, slik at dem kan inspiseres, og helst være me å skru den ut selv.

920 54 810

Posted

holder med 1 :P

vil ikke ha cosworth veiv, fordi eg skal bruke Type 9 kassen eller MT75 kassen...

gidd du å sjekke om det er STD dim på veivlagre og rådelagre? +0.25 på veivlagrene går til nøds... helst std, da dem jeg har er helt nye..

Posted (edited)

vil ikke ha cosworth veiv, fordi eg skal bruke Type 9 kassen eller MT75 kassen...

gidd du å sjekke om det er STD dim på veivlagre og rådelagre? +0.25 på veivlagrene går til nøds... helst std, da dem jeg har er helt nye..

går å bruke cosworth veiv/svinghjul/clutch og type 9 girkasse.Må slipe litt inne i clutchuset,og starter må flyttes litt for å få inngrep

Edited by cosworth540
Posted

motorn er urørt så rekner med de er standard dim på alt.går fint å kjøre cosworth veiv/svinghjul på mt75 kasse.

har akkurat satt ihop en cosworth med slik kasse.

TURBO POWER!!"!

GeirRuneGarnes

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...