kimosabi Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Har kællen kutta ut? Sierra XR4i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cossy88 Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 trappet ned er vel riktig å si Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.cossie Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 har vel 8-16 jobb igjen på Autotuning.. driver vel litt på kvelden da men, som sagt før . han har trappet ned. fikk og inntrykk at han ikke hadde så mye deler tilsalg hjemme lenger heller.... -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapphy Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Synd det der.. hadde gutten bare skaffa seg en kalender hadde jo sjappa blitt riktig bra :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Skulle jo tro jens hadde gode muligheter for og starta eget verksted? ansatt et par folk og lært opp, han burde jo ikke ha problemer med å skaffe kunder med det rykte han har:) 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Problemet hans, er som han sier. Vanskelig å finne folk man kan stole 100% på, og kunne til en viss grad gi noe garantier på jobbene da. Dette er grunnen i følge Jens selv, til at det ikke blir noe slikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 er jo forståelig det, men hadde nokk ikke vert feil og jobba for den fyren, har nokk en ting eller to og lære fra seg:P 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimosabi Posted February 18, 2008 Author Share Posted February 18, 2008 Litt rart at han går tilbake til autotuning da. Trodde de to krangla fælt før han slutta der for noen år sida. Men det er klart det er vanskelig å finne folk man kan stole på i den bransjen der ja. Skjønner det godt jeg.Personlig så kunne jeg godt jobba for`n jeg men. Sierra XR4i Link to comment Share on other sites More sharing options...
cross-box Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 mange som kunne tenkte seg og jobba for jens eller generelt flere motor byggere for å bli jævelig gode, men er vel bare og begynne der de er, prøve selv i garasjen aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimosabi Posted March 2, 2008 Author Share Posted March 2, 2008 Sant, sant. Det er uansett ikke nok læring i å bare være vanlig 8-16 mekaniker. Sierra XR4i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Nei, man må prøve selv også Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra_2.9 Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 harn gitt seg helt med å trimme forder for kunder? eller prioriterer han de med mest penger, eller størst motor, eller helt random? '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Har ikke gitt seg, men nå er det i fritida i og med han har vanlig jobb utenom. Skulle prioritere de motorene han har liggende, før han tar imot noe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now