Jump to content

Compomotive

SierraCos2wd

Recommended Posts

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da tror jeg at jeg nesten går for nye compo MO1782 8x17". Og kjører med gateslicks på de. For da har de iværtfall toyo r888 i rette dimensjon.

Takk for alle tipsene. Om det er noen som har andre synspunkter så bare hive de inn :)

Edited by SierraCos2wd
SierraCos2wd-9329672012301110711-sig.jpg

hei,,

jeg brukte 225/40/18 på min bruks bil, 7x18 felger, et 42, brukte en spacer på bak hjula, altså et32

subba ikke det, men hadde godt for 7,5x17 vist jeg hadde vert deg, å få på noen orntlige soler! 225/40/17

diverrebilderferie040.jpg

Edited by ford-racing

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

~Henry Ford

skal du ha lik rulleomkrets så budre du hatt 30profil på 18". Noe som ikke finnes

tullprat.

rulleomkretsen/total dekkhøyde på 215/40/17 og 215/35/18 er bare 0,65%. 3,9mm forsjell i dekkhøyde og 1,22 cm i rulleomkrets. noe som utgjør en forsjell på hele 0,7km/h i 100kmh.. ubetydelig

Edited by Samatron

Da tror jeg at jeg nesten går for nye compo MO1782 8x17". Og kjører med gateslicks på de. For da har de iværtfall toyo r888 i rette dimensjon.

Takk for alle tipsene. Om det er noen som har andre synspunkter så bare hive de inn :)

godt valg :D skulle akkuratt til å foreslå det :)

2wd sierra cosworth

Ikke noe problem det gitt. Det kjøres jo med 235/40R17 på 10x17

Jeg bare refererer til hva som er godkjent, så han vet hva han kan bruke.

Er jo ikke så mange som bruker 8,5x17. De fleste felger som finnes på markedet er jo 7-7,5 eller 8" breie.

Selv kjører jeg med to sett: 8,5x17 med 225/35R17 og 8x18 med 215/35R18

enig med 500 her!

angående dekk bredde på felger.så ja veit det går, en kompis kjører med 225/35/17 på 10toms felg her på en urquattro, men det ser jo helt på tryne ut. syns for det første at det er utrolig stygt med for smale dekk på felgenne, altså så dekksidene ligger innover som f.a.a.n

og det andre så er jo felgen som stikker utafor hjule så den er jo meget utsatt for riping, bulker

er du sikker på at det går med et30 på 7,5" felg? her er noen bilder av mine som er på 7" og et 27,, compomotive th felger

anleggiblbilen012.jpg

anleggiblbilen011.jpg

samme felga på sedan.

pskevlerVren07001.jpg

pskevlerVren07004.jpg

~Henry Ford

har du noen bilder av det garnes, det du hadde på den sølv sedan med "gull" bur?

er 15" med 205/50 på de felgene

fant et bilde av ny typen comp i 17"

DSC00404.jpg

Edited by ford-racing

~Henry Ford

enig med 500 her!

angående dekk bredde på felger.så ja veit det går, en kompis kjører med 225/35/17 på 10toms felg her på en urquattro, men det ser jo helt på tryne ut. syns for det første at det er utrolig stygt med for smale dekk på felgenne, altså så dekksidene ligger innover som f.a.a.n

og det andre så er jo felgen som stikker utafor hjule så den er jo meget utsatt for riping, bulker

er du sikker på at det går med et30 på 7,5" felg? her er noen bilder av mine som er på 7" og et 27,, compomotive th felger

anleggiblbilen012.jpg

anleggiblbilen011.jpg

samme felga på sedan.

pskevlerVren07001.jpg

pskevlerVren07004.jpg

245/35/17 for å være helt korrekt.

Men er enig i at det er stygt.

Edited by buster

• 3 weeks later...