Rong Racing Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 (edited) Selger min kjære fokus på grunn av bytte av jobb, da jeg må betale ned lånet mitt. Alle serviser skal være fulgt, etter det jeg forstår meg på i service boka. Pris er 160 000. Kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Bilen ble nyligt lakk renset og renset innvendig. Kjøpte bilen i juli i 2007 og kjørte på sommerferie. Helt fantastisk å kjøre! Og nå må jeg selge gullet! Det er orginalmontert 007 styling på bilen. Dette er det 3 års garanti på fra ford. Grunnen til at jeg selger bilen så billig, er at jeg er nødt til å selge den innen slutten av denne måneden. Kjørte innom ford for å få listeprisen på bilen. Den var 185.000 Det er ingenting gale med bilen som jeg vet om. Hadde den nylig på ford for å sjekke. Det er montert nytt luft-filter av typen Green. Og det er montert effekt anlegg. Begge deler kan byttes til orginalt hvis kjøper måtte ønske det. Følger med sommerdekk på 17" orginal ford alu felg, og piggfrie vinterdekk på stålfelg. Bare til å ringe hvis du lurer på noen ting som helst! Tlf: 40293693 Robert Bilen befinner seg i Rogaland. Nærmere bestemt i Tysvær. Er villig til å kjøre å vise den innen rimelighetens grenser hvis dette måtte ønskes. Bilder kan sees her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1780764 Årsmodell: 2005 Merke: Ford Focus 1.6 TrendKm.stand: 34000 Farge: Sølv (Metallic)Drivstoff: BensinGir: Manuelt girDører: 5Seter: 5 Karosseri: Kombi 5 dørsPris: 160 000.- UtstyrABS Airbag Aircondition Alu. felger Antispinn ESP EU-godkjent El. just.speil El. vinduer x 2 Fjernst./Sentrallås Edited February 17, 2008 by Rong Racing
Recommended Posts