Guest Ford Gnomen Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Er vel noe regler om visst bilen er godkjent innenfor EU, så er den også godkjent i Norge, fordi vi er med i EØS eller noe sånt.
cross-box Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 dere skriker for? får skilt på rs 200 i norge vi har jo allerede 1 aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980
cbp Posted February 7, 2007 Posted February 7, 2007 Det er skilt på RS 200'en til Lasse Richvoldsen. If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???
capri sport Posted October 22, 2007 Posted October 22, 2007 (edited) fins fleire rs200 i norge. Edited January 7, 2009 by capri sport
D.Toft Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 fett, blir spennendes da med skilter på en slik, og forsikring... vet du noe om oppsett på den som skal regges?
cbp Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 Masse info om RS200 for de som har litt tid de vil slå ihjel.. RS 200 side..masse info. If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???
D.Toft Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 2 stk norsk registrerte ja, en med hvite skilt og en med sorte, fett... skulle hatt en eller 2 slike...
capri sport Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 (edited) Edited March 13, 2010 by capri sport
raptor67 Posted February 10, 2008 Posted February 10, 2008 og bare for å tilføre det at den rs 200 som morten lærdahl har er en evo og har chassi nr så det er en mulighet til og bygge denne til gate mortem sin er en ren rallycross bil, og har ikke ford chassinr. det er Lasse sin som har det, og den er registrert i norge på vite skilter.
cross-box Posted February 11, 2008 Posted February 11, 2008 mortem sin er en ren rallycross bil, og har ikke ford chassinr. det er Lasse sin som har det, og den er registrert i norge på vite skilter.det er helt noe annet en hva Morten sa til meg aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980
Garnes Racing Posted February 17, 2008 Posted February 17, 2008 morten sin er registrert den å,går helt fint å sette skilter på den. TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes
RSven Posted December 14, 2008 Posted December 14, 2008 bilen Lasse har nå er den gamle til Jan Arthur Iversen.... Det er så langt jeg vet en original EVO som da har fått bytta chassisnummer av ford. husker bilen fra treffet på festningen som om det var i går:) var nesten vått rundt beina mine da.... Fant en EVO tilsalgs på rs200.org og regna ut hva den ville koste å importere... prisen på bilen omregna i norske kroner var ca 650 000, endte da på ca 1,2 mill i avgifter
capri sport Posted December 15, 2008 Posted December 15, 2008 (edited) bilen Lasse har nå er den gamle til Jan Arthur Iversen.... Det er så langt jeg vet en original EVO som da har fått bytta chassisnummer av ford. husker bilen fra treffet på festningen som om det var i går:) var nesten vått rundt beina mine da.... Fant en EVO tilsalgs på rs200.org og regna ut hva den ville koste å importere... prisen på bilen omregna i norske kroner var ca 650 000, endte da på ca 1,2 mill i avgifterDe er desverre ingen orginal evo lasse har.De er ikke bytta ch nr på den. de er bil nr 080 lasse har. Edited March 13, 2010 by capri sport
insane Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 det går ann og få regga rs 200 i norge på motor historisk grunlag .da kan biltilsynet se bort i fra noen regler som avgasser ,type godkjenning. men bilen må ha vert 1 gangs regga i ett annet land først helst for 10 år siden eller eldre pga avgiftene, som blir regna ut i fra 1 gangs registreringen for eks. bilen er 1986 mod ,regga første gang i sverige i 1996 så blir avgiftenene regna som bilen er 1996 modellitalia imprt sierrabilen er 1990 4x4 rød (topp)regga i 1991 =måtte ha katt hvis jeg skulle ha bilen inn på vanelig måte måtte kunne dokumentere detta.ga BLANKE og tok bilen inn på motor historisk historisk grunnlag.det er x antall nissan skyliner og x antall supraer og andre som er skilta på denne måten grunnet det ikke finnes type godkjenning på disse bilene som norge godkjenner 1990 sierra cosworth 4x4 prosjekt jobbes på2016 focus rs2015 bmw 520 x
JHS Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 det går ann og få regga rs 200 i norge på motor historisk grunlag .da kan biltilsynet se bort i fra noen regler som avgasser ,type godkjenning. men bilen må ha vert 1 gangs regga i ett annet land først helst for 10 år siden eller eldre pga avgiftene, som blir regna ut i fra 1 gangs registreringen for eks. bilen er 1986 mod ,regga første gang i sverige i 1996 så blir avgiftenene regna som bilen er 1996 modellitalia imprt sierrabilen er 1990 4x4 rød (topp)regga i 1991 =måtte ha katt hvis jeg skulle ha bilen inn på vanelig måte måtte kunne dokumentere detta.ga BLANKE og tok bilen inn på motor historisk historisk grunnlag.det er x antall nissan skyliner og x antall supraer og andre som er skilta på denne måten grunnet det ikke finnes type godkjenning på disse bilene som norge godkjenner Man kan få registrert ett fåtall (1-2?) på motorhistorisk grunnlag av forskjellige modeller ja, men det kreves vissnok en god del dokumentasjon. Og det har MANGE begrensninger, du har ikke lov til og forandre på så mye som en hjulmutter til uorginal f.eks. Så om du har registrert en 4wd Cosworth på motorhistorisk for og slippe og montere katalysator så er det jo bare og gratulere...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now