Jump to content

COSWORTH SPØRSMÅL!


Guest Hovden Racing

Recommended Posts

Guest Hovden Racing

Vil bilen starte om jeg har 4x4 TPS på en 2wd?? Eller må jeg bytte om kontaktene for att den i det heletatt skal starte??

 

Har såvidt fått et par små eksplosjoner i grenrøret bare.

Edited by Hovden Racing
Link to comment
Share on other sites

Vil bilen starte om jeg har 4x4 TPS på en 2wd?? Eller må jeg bytte om kontaktene for att den i det heletatt skal starte??

 

Har såvidt fått et par små eksplosjoner i grenrøret bare.

 

 

Du må kun bytte om de 2 ytterste ledningene så vil det funke...

COS it`s WORTH it!

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Ja, skal gjøre det. Men jeg er ikke 100% sikker på om den nye jeg har kjøpt er 4x4 TPS, men den er iallfall svart! Den gamle var rød.

 

Har prøvd gamle TPS også, men bilen er død.. Kan det være map sensoren som har sakt opp? vasket motorrommet mens motor var tatt ut, og glemte mappen.. Bilen skyter smått i eksosen, høres ut som man popper popkorn..

Link to comment
Share on other sites

Den skal starte selv om tps er feil, spenning på tps tomgang skal være 0,3 volt og fult gass 5 volt.

Enig med du der. Det er nok ikke TPS som er problemet.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Har såvidt fått et par små eksplosjoner i grenrøret bare.

Det skal du uansett ikke ha. Du får sjekke over alt enda en gang. Ser det står Pectel T2 i signaturen din. Bruker du det, eller originalsystemet enda?

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Guest cossy88

Hehe hva for noe oppstartsprogram har du fått tak i nå da Espen!?? du har vel ikke bremset? Har denne vært startet før du satt den i bilen?

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Bilen går og kvelden endte godt :) Takk for alle tips, fordeleren sto helt på jordet! Finjustering i morgen..

 

Men ***** for en tomgang :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...