Jump to content

Teste hjerne


Per-joar

Recommended Posts

Er det noen som har mulighet for å "teste" noen hjerner i bilen sin for meg??

Det er til sierra is, er usikker på hvem som er i orden osv, og sliter med bilen min selv så den er ikke sikkert starter med riktig hjerne.

Har også hørt at is hjerne og DOCH hjerne passer overens, Noen som kan bekrefte det?

Snakker om sierra da.

Link to comment
Share on other sites

det tviler jeg på, fordi ikke engang dem forskjellige ohc hjernene går overens med elnettet.. må nok ha fra en dohc ja..

 

Ok, vet du om noen fra is passer overens? eller må nr stemme helt??

har hørt det er forskjell på is med og uten lambda sonde, men trudde det var likt ellers?

Noen som vet åssen hjerne jeg trenger da? kan finne det ut?

Link to comment
Share on other sites

hva slags motor har du a? har du ohc motor eller dohc motor? og årsmodell?

 

Jeg har en sierra 89 mod OHC is, UTEN map, lambda sonde og slik,

Men jeg har ødelagt hjernen i bilen til en kompis også og det er en sierra OHC med egr, lambda, map osv.

Så det er det jeg MÅ fikse hjerne til i første omgang. :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, vet du om noen fra is passer overens? eller må nr stemme helt??

har hørt det er forskjell på is med og uten lambda sonde, men trudde det var likt ellers?

Noen som vet åssen hjerne jeg trenger da? kan finne det ut?

 

dem passer heller ikke ;) det prøvde eg på min, da den hadde map, egr og cat.. den bare fjusket...

byttet liksågodt hele elnettet til motoren, og satte på en is hjerne til uten kat osv..

Link to comment
Share on other sites

nr og bokstaver må nok stemme ganske likt. når jeg byttet elnett til uten map og lambda og egr, så startet jeg min med en 86 modell is hjerne, den som har grå fordelerlokk... den startet og jeg kjørte med den, men husker ikke hvorfor jeg byttet tilbake :P

Link to comment
Share on other sites

nr og bokstaver må nok stemme ganske likt. når jeg byttet elnett til uten map og lambda og egr, så startet jeg min med en 86 modell is hjerne, den som har grå fordelerlokk... den startet og jeg kjørte med den, men husker ikke hvorfor jeg byttet tilbake :P

 

Ok. :) takk for svar på de dumme spørsmåla mine, får prøve å fikse meg en hjerne da

Link to comment
Share on other sites

Kan noen hjelpe meg med en liten ting.

Jeg skulle hatt nr som står på hjernen til bilen min, men da jeg ikke har den gamle hadde det vært fint om noen kunne sjekke det nr på sin.

Led nettet er den typen med kun lmm, og ikke noe map e.l og det er ikke den typen det sitter rele`er og sikring under dash på, altså det enkleste nettet, trur det er på sierra is før 89.

Noen med sånn nett som kan sjekke nr som står på hjernen for meg?? da er jeg evig takknemmlig.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...