Åshøgda-raceway Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Har hatt et lite problem siden sommer da vi monterte datasprut.motoren stopper ikke når jeg skrur av tenningen.tråkker jeg på bremsepedalen så stopper den da.dette er kun når motoren er kald.står den å går over 10min virker alt som det skal. noen som har vært borti det samme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homemade Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Har hatt et lite problem siden sommer da vi monterte datasprut.motoren stopper ikke når jeg skrur av tenningen.tråkker jeg på bremsepedalen så stopper den da.dette er kun når motoren er kald.står den å går over 10min virker alt som det skal. noen som har vært borti det samme?Hadde en Scorpio 95 mod som ble helt ko-ko, etter at jeg glemte å sette på lokket til sikringsboksen i motor-rommet.Stoppet heller ikke på nøkkel.Stod ute i regnet og ble "full" av vann.Tok en stund før jeg fant ut det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjetilr Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Høres ut som en koblingsfeil på ett eller annet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 endelig noen som har klart de alle prøver - evighets maskin . Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraTIC Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 endelig noen som har klart de alle prøver - evighets maskin .haha ikke evig men men.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted February 14, 2008 Author Share Posted February 14, 2008 ingen som har flere lure forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenl Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 har du sjekka selve tenningslåsen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
torpecossie Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 bremse sammtidig som du skrur av tenning:) 99 Passat Tdi92 Pajero på 35"86 Vingebil11 Focus73 Taunus 2dr84 Superfin dame04 Julie70 Ford 300007 Arctic cat F1000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted February 14, 2008 Author Share Posted February 14, 2008 bremse sammtidig som du skrur av tenning:) ja da stopper den,merklige greier:) har ikke sjekket tenningslåsen.kan det være den? rart den stopper når je trår inn bremsepedallen da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cossy88 Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 Er det pectel dette?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 Hehe.. Hvis det er Pectel blir jeg ikke overrasket.. Har hele ledningsnettet mitt ute nå og skal få målt gjennom alle kontaktene for å se at alt er ok. Har hatt en del problemer med mitt.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 høres ut som noe problem med programmeringa av kaldstart-mapet eller noe. alt er koblet riktig med klemme-30, -31 og -15 ? rart med bremsepedalen som av-bryter da, hehe... Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted February 14, 2008 Author Share Posted February 14, 2008 er motec sprut dette fra martin sckanke. kan være noe i det med kaldstartmappet ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 fant du utav dette? Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts