granadaghia Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 korleis er denne å koble opp inni en granada feks med orginal automat kasse?? mykje/ vanskelig å få til?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kai-f250 Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 korleis er denne å koble opp inni en granada feks med orginal automat kasse?? mykje/ vanskelig å få til?? enkleste er vist og bnruke elnett fra boa motoren. på min er d 3-stikkere me ledninger i motorromet.. bdu får høre med slåstad_rs her på forumet.var han som mekka elnettet på den eg har. før den kom i min bil. -kai- 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trones... Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 korleis er denne å koble opp inni en granada feks med orginal automat kasse?? mykje/ vanskelig å få til?? Flytter du over hele el-nette så er dte ikke noe problem Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kai-f250 Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Flytter du over hele el-nette så er dte ikke noe problem alle har sine lyster...han en lite og fordrive dagene med er d bare og flytte i vei...har gjort det før og aldri igjen... 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Nei det BOB nettet er ikke "bare" å flytte over. Er ikke adskilt motor nett på denne type bil, så alt har liksom en sammenheng med hverandre. Særlig gjør PATS systemet det vanskelig å få start på motoren etter å ha satt den i en annen bil. Har prøvd, har ikke fått det til enda. Går nok for BOA nett jeg og. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kai-f250 Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Nei det BOB nettet er ikke "bare" å flytte over. Er ikke adskilt motor nett på denne type bil, så alt har liksom en sammenheng med hverandre. Særlig gjør PATS systemet det vanskelig å få start på motoren etter å ha satt den i en annen bil. Har prøvd, har ikke fått det til enda. Går nok for BOA nett jeg og. boa nettet var enkelt..brukte 40 min fra eg begynte til den fyra:) 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
grandisjohn Posted February 12, 2008 Share Posted February 12, 2008 (edited) boa nettet var enkelt..brukte 40 min fra eg begynte til den fyra:) Høres nesten ut som du har BOB motor i Sierra`n din, koblet opp med BOA ledningsnett? Du nevner slåstad_rs, så er det han som har ordnet ledningsnettet? Og ikke minst, går motoren som den skal..? Edited February 12, 2008 by grandisjohn Det er ikke en ting jeg kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts