sierraTIC Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 (edited) hei , jeg begyner og bli drit lei de røra som går på manifoilden min på sierran, og nå fikk jeg nok kan jeg kleppe dem av ? eller blir d bare surr ? lurer på om det kommer masse eksos vis jeg klipper dem av Edited January 28, 2008 by sierraTIC Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Ett fornuftig topic navn er en bra start... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraTIC Posted January 28, 2008 Author Share Posted January 28, 2008 takk for hjelpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Da vil du få eksos lekasje. Men er bare og få tak i en manifoil til gammel is eller en 2liter så er du kvitt dem røra. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
kai-f250 Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 plukk av røra og sjer av røra der dei går ned i manifoilen, så banker du enden flat og legger på en sveis, så er det berre og putte det på igjen..litt vanskeli og se på bildet men eg gjor det på denne -kai- 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraTIC Posted January 28, 2008 Author Share Posted January 28, 2008 takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts