bige Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 slik lagrer jeg bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 19, 2004 Author Share Posted November 19, 2004 og Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 19, 2004 Author Share Posted November 19, 2004 og Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JvhCossie Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Du... på de 2 nederste bildene.... Hvor er vingebilen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 20, 2004 Author Share Posted November 20, 2004 Du... på de 2 nederste bildene.... Hvor er vingebilen??? xqøqxcz da er den stjålet .................. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JvhCossie Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 **** ass... Skjønner ikke hvorfor det ikke kan være en Vingebil til alle her i verden jeg... Burde være sånn man fikk utdelt i første klasse.... Er det noe sted man kan finne vingebilstyling til 5 dørs? Tenkte å få modda det på cossi'n... Tror det kan bli tøft jeg!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 20, 2004 Author Share Posted November 20, 2004 **** ass... Skjønner ikke hvorfor det ikke kan være en Vingebil til alle her i verden jeg... Burde være sånn man fikk utdelt i første klasse.... Er det noe sted man kan finne vingebilstyling til 5 dørs? Tenkte å få modda det på cossi'n... Tror det kan bli tøft jeg!!! det er slik att du må gifte deg rikt . Hun må ha eget hus på tjøme . da kan du leke deg gjennom livet . Hjemme far og fritt . Tar en tur til Essen utstillingen . skal jeg ta med en vinge bil til deg ??? http://www.autoscout24.de/home/index/detai...&id=ekctvkubjnihttp://www.autoscout24.de/home/index/detai...&id=xtcjesl2et3Bare og velge .....øverste hylle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TA-Racing Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Ehhm.. Hadde jeg hatt ei rik dame hadde jeg nok plukket ut noe annet enn en Cosworth. Hmm,EVO 6,Skyline R34 etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peet Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 jaja då har du ikke noe på dette forumet å gjøre Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 så du mener altså du skall se etter ei drit stygg dame me ræva full av peng i stede for ei du virkelig liker? Uansett ikke rett og snylte sånn d er vertfall min mening, hvorfor tror du dama har så mye peng da? bra jobb? vunne i lotto`? uansett så¨er d hu som har gjort seg fortjent til det, ikke du.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 21, 2004 Author Share Posted November 21, 2004 skjønner jeg har ytrykkt meg feil . Vi traff værandre når vi var 17 og 16 , nå er jeg 49 . så vi har sølvbryllup til neste år . Vi har vært heldige gjennom livet og penger har ikke vært noe problem . Og hun arvet ett hus jeg har bygd om og nå har vi det kjempe bra med sønn på 22 og datter på 13 . Hun driver eget firma . og jeg er uføre trygdet etter arbeids ulykke . Slik er min historie .. ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syvers Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 dattra di fin eller ? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syvers Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 Ehhm.. Hadde jeg hatt ei rik dame hadde jeg nok plukket ut noe annet enn en Cosworth. Hmm,EVO 6,Skyline R34 etc. nææ ?? jo rikere du er jo fetere cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 21, 2004 Author Share Posted November 21, 2004 dattra di fin eller ? hehe jeg har sakt att hun for komme hjem med en som kan gjøre att jeg kan bytte bil en gang i året , (og den skall ikke være billig ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 21, 2004 Author Share Posted November 21, 2004 vi er vell "off topic" er det ingen som har bilder av bilene under lagring - skruing ................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syvers Posted November 22, 2004 Share Posted November 22, 2004 og jeg må beklage bige! trodde dattra di var 22 sorry.. leste litt feil!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JvhCossie Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 og jeg må beklage bige! trodde dattra di var 22 sorry.. leste litt feil!! Er ikke rart det blir fjortisrykter med Cossie Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurboX Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 (edited) vi er vell "off topic" er det ingen som har bilder av bilene under lagring - skruing ...................Joda Under skruing, vel å merke... Edited November 23, 2004 by TurboX -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil* Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Så ut som en bra plass det der. Bedre enn fuktige garasjer med jordgulv(som jeg har) -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts