Turboterje Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Noen som har en blandingsmåler til IS-turbo å anbefale? En ganske rimlig en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Hva er en blandingsmåler da ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 blandingsmåler,blandingsindikator, mixviser... Sikkert lambda eller bredbåndslambda han mener....for å se om bensin-luftblandingen hans er god... Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turboterje Posted January 25, 2008 Author Share Posted January 25, 2008 Air/fuel måler da, veit da ikke hva det heter jeg. Hvis du tenker deg litt om så skjønner du vel det, hvis det ikke finnes blandingsmåler på olje og vann da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Wingdude er ikke ansatt her...og da ikke her for å tenke...he he Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Jeg brukte Autometer sin A/F på IST'en, funka helt greit. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Jeg har inovative sin, kosta 2500 men syns d er vert pengene å vite at det stemmer:) 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turboterje Posted January 26, 2008 Author Share Posted January 26, 2008 Noen som veit om steder man kan få kjøpt sånn? sikkert mange steder... men noen som vil anbefale noe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest surre sprett Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Hei. Den kostbare, men nøyaktige A/F måleren fra innovate får du kjøpt på diyautotune.com Finnes i ymse utgaver, bl.a komplett sett, eller bare måleren om du har en LC-1 eller LM-1 fra før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Jeg har en sånn.http://store.summitracing.com/largeimage.a...m-30-4100_w.jpg Fungerer veldig bra synes jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turboterje Posted January 26, 2008 Author Share Posted January 26, 2008 http://www.diyautotune.com/catalog/innovat...22c582bca34a021Er denne her grei? Men hvordan funker den. Aldri vært borte i sånn jeg, så er grønn:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Ring han her: http://home.lyse.net/bsh/ Veldig kjekk fyr å snakke med, greie priser på bra utstyr! Altid greit å handle med folk du kan snakke med viss du har problemer.. 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest taxidriver Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Søk etter air/fuel på ebay. Finnes masse tigjengelig der men ikke alle vil sende til Norge på såkalt ubekreftet adresse. Dvs: Du må ha Amerikansk adresse registrer på betalingskortet (Visa/Mastercard) ditt. Koster 9,90 USD og 16USD i frakt. + forsikrig sent til Jetcarrier kommer det på ca 140kr for den rimeligste. Fra Jetcarrier i New Jersy koster den 165,- hjem til deg. Bekteftet adresse får du ved og sende en mail til din bank med en CO adresse som du får hos Jetcarrier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts