Jump to content

Forstilling, bakstilling, girkasse, interiør.


Thomas.A

Recommended Posts

Har følgende liggendes:

- Komplett forstilling til Sierra. Trenger nye klosser, slitte skiver. Med dempere, ikke fjører.

- Komplett bakstilling til Sierra. Med tromler. Trenger kanskje nye bremser bak. Med dempere, ikke fjører.

Dette skal bort, så har du bruk for dette, så kom og hent! Befinner seg i Drammen/Sandvika. Om dette ikke hentes innen 1 uke så blir dette kastet.

 

Har også en 4-trinns-kasse til OHC liggende. Tilstand ukjent. Kjørt ca 150.000 km. Ligger i Årdal (Sogn og Fjordane). Skal bort fort, så om det er noen som vil ha, ta kontakt! Om ikke, så kastes dette.

 

Har etterhvert komplett interiør til 3-dørs combi som skal bort - ikke baksete og dashbord. Dette er blått og grått. Stoler foran er fine, deksler er fine, bortsett fra førerdør som må ha "nytt håndtak". Har også et blått gulvteppe som ikke er veldig mye slitt. Skal bort etterhvert, om ingen henter - så blir dette også kastet. Gir beskjed når det kan hentes og befinner seg i Drammen.

 

Har etterhvert også gummi-leppa fra en 2.0L om noen ønsker denne. Grei stand, men mangler proppene.

 

Om interesse, send PM, eller melding til: 400 43 955.

I'm off..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

I og med at jeg har vært 100% opptatt den siste tiden, så har alt gått bort i glemmeboka. Har alt liggende her hjemme nå, men kjøres på dynga onsdagen. Så om noen trenger interiør, komplett forstilling, komplett bakstilling - så gi beskjed så fort som mulig. Har etterhvert midtkonsoll med armlene og MK2-dashbord jeg må bli kvitt.

I'm off..

Link to comment
Share on other sites

I og med at jeg har vært 100% opptatt den siste tiden, så har alt gått bort i glemmeboka. Har alt liggende her hjemme nå, men kjøres på dynga onsdagen. Så om noen trenger interiør, komplett forstilling, komplett bakstilling - så gi beskjed så fort som mulig. Har etterhvert midtkonsoll med armlene og MK2-dashbord jeg må bli kvitt.

 

 

Hei thomas.

 

Har du noe til bilen min= ? tar alt jegkan få:D hehe

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...