KajKnoz Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 (edited) Trenger hjelp til å løse et lite problem jeg har med min sierra (5-dørs combi fra 86 (altså mk1))..MÅ bli kvitt trommelbremsene bak, og få noen skiver der isteden.. Har blitt tipset om understell fra sierra 2,9, cossie eller scorpio? Hvis noen klarer å løse problemet mitt så blir jeg ekstremt glad Hvis noen har understell til salgs og understellet i tillegg befinner seg i østfold/omegn, så hadde det vært helt konge!! tlf: 92897263 Alt av interrese Edited January 16, 2008 by KajKnoz Båt & Bil Teknikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. Bruk EDIT knappen er du snill. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 HeiHar cosw 4*4 bakstilling. Må ha 1 ny drivakselNB Sitter bru fra stasjons vogn, så må bruke egen evt hvis du ikke har stv da. Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
KajKnoz Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 Bruk EDIT knappen er du snill.Vart det bra no ? Bra noen passer på meg HeiHar cosw 4*4 bakstilling. Må ha 1 ny drivakselNB Sitter bru fra stasjons vogn, så må bruke egen evt hvis du ikke har stv da. Jeg har ikke stv nei, kjører 5-dørs combi Har ALDRI byttet eller så mye som sett på en bakstilling, så hva den brua innebærer har jeg ikke peiling på! hvor får jeg tak i drivaksler fra da?hva hadde du planer om å ta for den (vil du ikke oppgi pris i tråden, så kan jeg gjerne ta imot på pm)? Båt & Bil Teknikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 vis det ikke er veldig hast så har jeg snart undertstell med bremser til 2.9i, front bremser og komplett bakstilling med skiver. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 jeg har komplett cosworth 4x4 bakstilling. 4000,- med diff og alt. dempere å fjærer å Link to comment Share on other sites More sharing options...
KajKnoz Posted January 18, 2008 Author Share Posted January 18, 2008 Så at jeg hadde fått en helvetes regning fra forsikringselskapet på Alfaen min nå Så denne tråden må "stenges"/utsettes hvertfall frem til neste lønning (så og si nøyaktig en måned). Beklager bryet jeg må ha stelt istand for noen her.. Båt & Bil Teknikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts