tomnsr Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Er det noen som har nå innspill angående forsterkning av karosseri? Nå skal jeg ha bur, usikker på hvilket, men den skal brukes som gatebil. Har hørt at vingebil har svakheter i støtdempertårna i front, hva kan jeg gjøre der? Samme med bakstilling, hørt om flere som har revnet bakstillinga si hva kan jeg gjøre der? Det er altså¨vingebil det er snakk om Er det mulig å få godkjent gatebil med tårn til tårn bur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted January 15, 2008 Author Share Posted January 15, 2008 Snakka med Petter Killingberg på telefon isted, han sa at jeg burde vente med bur da dette ikke var avklart enda... Så den saken blir lagt på hylla en stund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cossy88 Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 I bakstillinga kan man ihvertfall helsveise demperfestene...utover dette er det vel ingen svakheter i denne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Helsvise sømmene så blir bilen litt stivere.. Er kansje en prosjekt tråd her inne med bilde og forklaring? 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 Jeg helsveiser festene til stabstaget og støtdemperen. Så helsveiser jeg traversen.Hva kan gjøres på innerskjermer fram? er ikke sierra`n kjent for å revne dera? Tom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts