RS|Stian Posted November 16, 2004 Posted November 16, 2004 Noen som veit hvem som eier denne bilen? Link til bilde Fant den tilfeldigvis på Ford Desktops og så at det sto Åsane Billakkering nederst på fangeren. Regner med denne står et sted i Norge da... Kom gjerne med specs og flere bilder hvis dere har. Den var jo bare helt sinnsykt rå FordClubNorway.no
RS|Stian Posted November 16, 2004 Author Posted November 16, 2004 Jo, det kan nok hende! Ser ikke ut som motoren er helt ferdig enda men. Gleder meg til å se den der til sommeren, hvis den blir ferdig til da FordClubNorway.no
D.Toft Posted November 16, 2004 Posted November 16, 2004 joda, riktig det. aleksander paulsen sin gamle. har nettopp bygget den ferdig da bildet ble tatt. gikk i bergen, solgt videre til et sted eg ikke vet noe om. skal visst være 330 oppsett på den, tror den ble solgt for 250k
Guest Boondocks Posted November 16, 2004 Posted November 16, 2004 joda, riktig det. aleksander paulsen sin gamle. har nettopp bygget den ferdig da bildet ble tatt. gikk i bergen, solgt videre til et sted eg ikke vet noe om. skal visst være 330 oppsett på den, tror den ble solgt for 250k 330 oppsett med DEN store turboen.. ok.. kanskje turboen finner det for gitt og slå inn sånn ca til jul da.. trur nok der er litt mer i den der altså..
RSCoz Posted November 16, 2004 Posted November 16, 2004 Trur du mener feil bil nå combatkit, dette er alex sin bil for sesongen 05, så denne er ikke solgt. Han solgte derimot en grå en for 2år tilbake med 330kit++
Recommended Posts