Kverna Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 (edited) Driver å rydder litt opp, og selger derfor unna litt småting. Stor AluIntercooler. Ukjent merke, kan komme tilbake til det. Stått på en 200sx. BUDSelve kjøleren er 60x30x7.7 med 70mm innganger. Fra inngang til inngang er det 76.5cm(16.5cm i tillegg til selve kjernen)Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Cosworth instrumentpanel. SOLGT!!!God stand, støvete bare på bildene.Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Sierra '93-> dashbord. Blå/grått. Overdel + underdel(ikke rattstammedeksel o.l) BUDBilder kommer hvis interesse. Senkesett til sierra stv. '84-93. Senker 35mm m/ tuv papirer. SOLGTUbrukt, kun åpnet og sett på.Bilde 1 Dempere rund baut sierra stv. '84-> Foran & bak SOLGTSachs advantage. Dyreste gassdemperene til sachs. UåpnetBilde 1 Bilde 2 Delene ligger på tranby/drammen og hokksund. Sendes evt. på kjøpers regning.Kom med bud, det skal bort men er ingen hast. PMTrådKverna@gmail.com92643323 EDIT: Har også 2 instrumenter, A/F meter og turbotrykk. Selges samlet 1000kr eller bud hver for seg.http://www.autometer.com/cat_gaugedetail.a...3083&sid=11http://www.autometer.com/cat_gaugedetail.a...3154&sid=11 Edited February 11, 2008 by Kverna Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaffarn Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 solgt instrumenter? Funker turteller?? pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted January 13, 2008 Author Share Posted January 13, 2008 solgt instrumenter? Funker turteller?? pris? Hehe la det nettopp ut så er her fortsatt. skal funke, men har ikke brukt det selv. Selvfølgelig full tilbakebetaling hvis ikke. Men har ingen som helst tvil om at det fungerer. Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted February 1, 2008 Author Share Posted February 1, 2008 Oppdatert Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Posted February 2, 2008 Share Posted February 2, 2008 Det der er et vanlig sierra instrument Men de demperne til sierra stv.. er de justerbare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted February 2, 2008 Author Share Posted February 2, 2008 Det der er et vanlig sierra instrument Men de demperne til sierra stv.. er de justerbare? Ops :S Men fortsatt bud. Ikke justerbare nei, som jeg har sett. Har ikke hatt de opp av pakka enda Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossieman Posted February 2, 2008 Share Posted February 2, 2008 har du eksos ell? 2 liter gasser. sedan Her skal det stå noe.. og det gjør det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted February 2, 2008 Author Share Posted February 2, 2008 har du eksos ell? 2 liter gasser. sedan Har hvertfall ett liggende, men det er til '86 combicoupe. Ellers har kompisen min en sedan stående. Kan høre hvordan stand det er i Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Posted February 2, 2008 Share Posted February 2, 2008 Ops :S Men fortsatt bud. Ikke justerbare nei, som jeg har sett. Har ikke hatt de opp av pakka enda Hehe Kommer tilbake ang demperne jeg. Skal bare ta en liten research. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossieman Posted February 2, 2008 Share Posted February 2, 2008 ja gjør det a:D haster som bare F:D Her skal det stå noe.. og det gjør det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fordulf Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 ca pris på cooler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted February 4, 2008 Author Share Posted February 4, 2008 ca pris på cooler? Over 1000. Bud ønskes Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts