Guest sierraman Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Eg skal skifte gasswireen på sierraen, den ytre delen mellom spjeld og veggen. Er dette en enkel og rask jobb, eller er det noen hinder eg burde vite om? Foreksempel hvordan eg løsner den gamle wireen fra veggen? Takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierraman Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 ingen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 (edited) Har du prøvd å se etter før du spør? Edited January 15, 2008 by Ford ragger Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierraman Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 (edited) Vet hvordan wiren er festet til spjeldet, men der den går inn i veggen har eg ikke sett så nøye. Bare til å nappe den ut? eller må den løssnes fra innsiden? Edited January 16, 2008 by sierraman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierraman Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 Da er wiren skiftet på 5min, ingen problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts