granadadr Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 NU är de levarnsklara,,jag har gjutit upp några kjolpaket till granada komplett med skärmbreddare,, ser exakt ut som orginal,, lite flexibla tillomed,, bilder tas ev imorgon,, jag glömde det igår :oops: går att modda lite så det passar även mk1 OM man skulle vilja det ,, jag ska modda mitt, :wink: finns annons på säljes,, å fmcs,
granadadr Posted January 22, 2008 Author Posted January 22, 2008 NU är de levarnsklara,,jag har gjutit upp några kjolpaket till granada komplett med skärmbreddare,, ser exakt ut som orginal,, lite flexibla tillomed,, bilder tas ev imorgon,, jag glömde det igår :oops: går att modda lite så det passar även mk1 OM man skulle vilja det ,, jag ska modda mitt, :wink: finns annons på säljes,, å fmcs,nu finns det bilder
Guest ZeroCool Posted January 24, 2008 Posted January 24, 2008 hej...hvordan har du laget formene til stylingen? MVHEivind
Skrotnissen Posted January 25, 2008 Posted January 25, 2008 Hva har du støpt de i? Hvilket materiale liks..? -Enhver ting kan alltid gjøres bedre enn den blir gjort. -Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. -Kvalitet betyr å gjøre det riktig når ingen ser på. Henry Ford
granadadr Posted January 27, 2008 Author Posted January 27, 2008 (edited) Hva har du støpt de i? Hvilket materiale liks..?de är gjutna i glasfiber sorry för sent svar,, har inte kunnat logga in på ett par dagar ???????? Edited January 27, 2008 by granadadr
Guest ZeroCool Posted January 27, 2008 Posted January 27, 2008 okey:) men hvoran laget du "FORMENE"?? MVHEivind
granadadr Posted January 27, 2008 Author Posted January 27, 2008 okey:) men hvoran laget du "FORMENE"??MVHEivind det är en liten hemlighet
Guest ZeroCool Posted January 28, 2008 Posted January 28, 2008 hehe? jaja...har det andre settet liggende skjønner du..tenkte på å lage kopi av det...snakket med noen polakker som jobber for sjefen i dag på jobb..han ene der har en bror i polen som skulle fikse det med "formene" til meg:P så da er ikke "hemligheten" en helmighet lenger:p MVHEivind
granadadr Posted January 30, 2008 Author Posted January 30, 2008 hehe? jaja...har det andre settet liggende skjønner du..tenkte på å lage kopi av det...snakket med noen polakker som jobber for sjefen i dag på jobb..han ene der har en bror i polen som skulle fikse det med "formene" til meg:P så da er ikke "hemligheten" en helmighet lenger:pMVHEivind'joo jag har gjort egna formar
Recommended Posts