Furre Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 (edited) Etter litt tekniske problemer ser det ut som jeg får 2sett med kjøleslanger til cosworthen.. Er det noen som er intreserte i ett sett med blå kjølevanns slanger? er både de 2radiator slangene og "ANCILLARY COOLANT HOSE KIT". Viss ikke sender jeg dem bare i retur:) Nærbø, Rogaland. Tlf.91118380 Edited January 12, 2008 by Furre 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK2_cosworth Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Ca pris a? Mvh Kenneth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted January 11, 2008 Author Share Posted January 11, 2008 hmm 2200? blir vel ca. d jeg betaler etter toll osv.. 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis. editknappen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Bilder av dem da? Mulig jeg tar dem..! Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted January 12, 2008 Author Share Posted January 12, 2008 Er standard blå samco slanger.. Har ikke fått de enda, men burton sa de var på vei.. https://www.burtonpower.com/product_main.as...spx?CCode=PC070 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts