Guest Hovden Racing Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 "Det er duket for et nytt "Fun On Ice" treff på losna 22-24.februar Det kommer filmteam å skal forevige treffet, å det vil bli laget en egen dvd. Losna isbane ligger tre mil nord for Lillehammer.Det er muligheter til å overnatte på Bådstø gjestegiveri. ALLE som skal kjøre med ispigg MÅ melde seg på ved å sende en mail til hsolbraa@online.no Denne mailen skal inneholde: Navn, Telefon nr, biltype, ca motoreffekt og gjærne et bilde av bilen.Det er satt en grense på 20 biler. Derfor lønner det seg å sende mail Det er påmelding for hver dag! så skriv inn gjelden dag/dager du vil kjørePrisen for de med ishjul er 300kr pr fører pr.dagDe med vanlige dekk kan bare møte opp, å det koster 200kr pr dag (gjelder pr.fører av bilen) Alle må ha med hjelm, maks to i bilen å det skal brukes sikkerhetsbelte. " Dette er kopiert fra Losna-Isbane.tk. Vil også legge til att det er et lite "rånetreff" på Vinstra kvelden 23.februar, så viss det er noen som har tenkt seg til å overnatte så anbefaler jeg å ta turen opp til Vinstra på kvelden å sjekke livet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Øyvind Tempel Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 jeg var der i fjor, og skal dit igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gridset Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 er det sånn å forstå at kun 20stk får kjøre? eller kun 20stk med ispigg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 20stk med ishjul hver av dagene ja.de med "vanlige" vinterhjul kan bare møte opp:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viva Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Får se om jeg kommer meg oppi der.Gjør jeg det, blir det fotografering fra min side.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hankypanky Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Gleeeeder meg som en liten unge. blir nok dritrått bo på tretten hele helga. hehe 04`Bmw 520 e60 M 90`sierra org. cosworth 4x4 86 21 fot speedbåt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 jepp,ha bestillt rom og greier på bådstu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Øyvind Tempel Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 ja dette er noe å se frem til. har gledet meg siden jeg var der i fjor.Utrolig morro!Kjører i fra bergen på torsdagen 21.2 sammen med filmcrewet og noen andre som skal kjøre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest øversveen racing Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Regner med at jeg kommer med slitern min jeg også hvis ikke alt revner på Gatebil on ice... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 Fredag blir det så vi holder stengt på banen, dette for å prøve å spare banen fra slitasje slik at den er i best mulig stand til lørdag! Det har siste tiden vært varmt i været, dette gjør at iskvaliteten blir dårlig, å faren for at banen blir sporete og oppkjørt etter en kort periode er stor. derfor vil treffet bli gjennomført på følgene måte. Fredag vil det ikke bli noen kjøring. Lørdag satser vi på å få kjørt, men dette er jo da avhenig av at været holder seg, å at det ikke kommer regn. dersom det blir overvann på banen må vi bare stenge, men siden ingen av oss styrer været så er det først på lørdag morgen vi kan konkludere med hva som skjer. Blir det kjøring lørdag satser vi på å kjøre fra klokken 10.00, siden det mest sannsynlig er best forhold fra morgenen av. Lørdag kveld vil vi ha fest på bådstø, der vi viser frem film fra i fjor, pluss litt av den kjøringen som har vært tidliggere i år. 18 års grense og alle rettigheter. Søndag kjører vi vist været holder og isen ikke er som en nypløyd åker. Det er bare å beklage at det blir slik, men været er det ingen av oss som kan styre over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mazdafun Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Kom nettopp ned derfra nå. FRISK satsing på ett par velkjente her inne Både Øversveen og Åshøgda var utrolig moro å se på! KRB sin "vinterbil" var selvfølgelig ett trekkplaster også. Det går fælt! Hadde store forhåpninger til en Scorpio sedan som stod der med ispigg på 17" Momo hjul og Cossi YB motor, men den var det tydeligvis no tenningsfeil med(?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hankypanky Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 ja var skikkelig tøft der i dag. ikke beste isen men.. rått å kjøre med skikkelige ishjul =) tøft når stian hoppa rundt med audien sin utpå der =D mye rå redskap... 04`Bmw 520 e60 M 90`sierra org. cosworth 4x4 86 21 fot speedbåt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 fy **** å audan til stian går,fikk frysninger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mazdafun Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 dette var de tre bildene jeg rakk å ta før kamera tok natta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BR Racing V6 Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Kom nettopp ned derfra nå. FRISK satsing på ett par velkjente her inne Både Øversveen og Åshøgda var utrolig moro å se på! KRB sin "vinterbil" var selvfølgelig ett trekkplaster også. Det går fælt! Hadde store forhåpninger til en Scorpio sedan som stod der med ispigg på 17" Momo hjul og Cossi YB motor, men den var det tydeligvis no tenningsfeil med(?) Hei, scorpioen til patrick. det ble problemer etter å ha prøvd å rygge å gearet var ikke helt i inngrep.samt for mye rus for å få slura med nye tilton 1100nm clutchen. det virket som deler har havna mellom dreva. for det lagde stygge ulyder. så måtte kaste inn hånkle desverre. 83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015 85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014 85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:) 88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013 88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mazdafun Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 ja var hvertfall no lyder som ikke hørte hjemme der veldig synd, den var knall fin! nesten rart ikke flere hiver YB nedi Scorpio. veier ikke mye mer enn en sierra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest øversveen racing Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 fy **** og ræva bil min ser ut uten bakfanger hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mazdafun Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 var "spesielt" hvertfall originaltanken er også vekk på den? og når du i tillegg legger igjen eksosen midt utpå isen i tide og utide, da så det og hørtes snålt ut .. hehe.. men du skal ha diplom for frisk kjøring og god underholdning hvertfall!! var verdt turen bare det!! (nesten da.. mye annet moro der og..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest øversveen racing Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 var "spesielt" hvertfall originaltanken er også vekk på den? og når du i tillegg legger igjen eksosen midt utpå isen i tide og utide, da så det og hørtes snålt ut .. hehe.. men du skal ha diplom for frisk kjøring og god underholdning hvertfall!! var verdt turen bare det!! (nesten da.. mye annet moro der og..) Bryr meg ikke om att det detter av litt deler litt nå og da jeg hehe... har tatt bort tanken og reservehjulsbrønnen så den ser ikke noe bra ut hehe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts