Jump to content

justere fordeler

Recommended Posts

Posted

hvordan justerer jeg tenning på fordeler på min 2.0 doch? jeg har byttet fordeler fram og tilbake. så nå tenner den ikke slik den skal :wacko:

Posted
hvordan justerer jeg tenning på fordeler på min 2.0 doch? jeg har byttet fordeler fram og tilbake. så nå tenner den ikke slik den skal :wacko:

Er ikke justerbar fordeler på DOCH'n...

Posted

så det vil si jeg bare kan skru den på så funker det? :)

den har puffa å skutt litt (de gangene den starter) pluss at man må "lure" den får å få turtall. vist man gir heeeelt rolig gass klarer man å få den opp på ca 4000 omdr. å vist du da gir full gass hører man det suger i luftmengdemåleren å så dauer den ut. aksåm at den ikke får luft. når den bakker går den ned på kanskje 500 omdr, så opp på 1100 så ned på 500 å opp igjen til den tilslutt stopper.tror det er fordi jeg har en lekasje på kjølesysteme. (er en kompiss som har en mazda v6 som går likedan på tomgang fårdi ekspansjonstanken er knust.) har byttet alle pluggene idag. det hjalp ikke.

hva kan det være? har rensa fårdelerlokket me elektrorens. det hjalp heller ikke. sliter litt. :blink: :wacko:

Posted
.... luftmengdemåleren ....

doch'n har da ingen luftmengdemåler ;) Vet ikke hva problemet ditt kan være men tviler sterkt på at det har med kjølesystemet ditt om ikke toppakningen er gåen da:P

Posted

tomgangsregulatoren....

den sitter på røret fra luftfilteret ditt

kan kanskje prøve å bytte den

Mondeo ST TDCI "machine silver"

zito miracle 19...bixenon og led overalt...

green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler.

pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene

87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3

Posted

hehe, trodde det var den tomgangsregulatoren som var luftmengdemåler iogmed at den sitter på luftfiltrets rør.

jeg vet heller ikke. muli det kan være coilen? hvordan måler jeg meg fram til om den får strøm på pluggene og dysene?

er det normalt at den er gåen?

Posted
hehe, trodde det var den tomgangsregulatoren som var luftmengdemåler iogmed at den sitter på luftfiltrets rør.

jeg vet heller ikke. muli det kan være coilen? hvordan måler jeg meg fram til om den får strøm på pluggene og dysene?

er det normalt at den er gåen?

Står tennkablene i rett rekkefølge da ?

Posted (edited)

det er gnist. bensinpumpa er tatt kveld. så vidt den klarer å pumpe bensin.tok av slangen rett etter bensinfiltre, å da kom det så vidt noe ut. før spruta det over alt. nå kan man "skyte" 5-10 cm.. noen som har pumpe?

edit: ja de står i rett rekkefølge.

Edited by Brian