Jump to content

Ford sierra Xr4Ti


Guest sp33dy

Recommended Posts

Naboen min her er egentlig bare litt nyskjerrig på hva han kunne fått for bilen.

er en Xr4Ti og etter som jeg har forstått så er disse veldig sjelden ?

er 2,3L Pinto motor med turbo og intercooler orginalt..

bilen eier ikke rust, er ganske fin egentlig..

hva kunne han forlangt ?

Link to comment
Share on other sites

tja, 40-60tusen...

 

 

Synes den var høy jeg.. til den prisen så henter man en strøken bil hjem fra usa ;)

 

sp33dy.. Det er klin umulig å prisette en xr4ti før alle fakta er på bordet!

 

Modell?

man, eller aut.?

km/mil?

osv,,,

Der er stor prisforskjeller på årsmodellene.. pga. garanterte feil på div . motor deler. +++

 

Er ikke mye i forskjell på xr4i og xr4ti uten om motoren..

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1714852

Edited by Trones...

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Amcar markedet er nok det beste for å få valuta for bilen.. Vis han en gang skal selge den. Sleng ut et par bilder i Amcar bladet sine salgs sider..

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Det er vel egentlig kjøper som bestemmer prisen, på en måte! Er det en som "skal ha" en slik modell, ja så gir han det han selger forlanger, sånn er det bare!

Selv om dette er noe av Norges mest sjeldne modeller av nyere tid så er dette ikke noen "klasikker" slik som vingebilen nå er i ferd med å bli og Tién vil nok ikke komme opp i de prisene noen gang!

40-60K en nok en "riktig" pris for en bortimot komplett rustfri eksemplar!

Men uansett, dette er og blir en sjelden modell og verdien vil nok stige med årene hvis det ikke kommer fler inn til Norge.

 

 

Naboen min her er egentlig bare litt nyskjerrig på hva han kunne fått for bilen.

er en Xr4Ti og etter som jeg har forstått så er disse veldig sjelden ?

er 2,3L Pinto motor med turbo og intercooler orginalt..

bilen eier ikke rust, er ganske fin egentlig..

hva kunne han forlangt ?

Har IKKE intercooler orginalt! aldri levert på Merkur XR4Ti. Kun Mustang og Thunderbirden som hadde det på 2,3 literen, derfor er det "kun" 175 Hk i Tién!

Link to comment
Share on other sites

Det er vel egentlig kjøper som bestemmer prisen, på en måte! Er det en som "skal ha" en slik modell, ja så gir han det han selger forlanger, sånn er det bare!

Selv om dette er noe av Norges mest sjeldne modeller av nyere tid så er dette ikke noen "klasikker" slik som vingebilen nå er i ferd med å bli og Tién vil nok ikke komme opp i de prisene noen gang!

40-60K en nok en "riktig" pris for en bortimot komplett rustfri eksemplar!

Men uansett, dette er og blir en sjelden modell og verdien vil nok stige med årene hvis det ikke kommer fler inn til Norge.

Har IKKE intercooler orginalt! aldri levert på Merkur XR4Ti. Kun Mustang og Thunderbirden som hadde det på 2,3 literen, derfor er det "kun" 175 Hk i Tién!

okai sorry, bare jeg som missforsto, hehe

Link to comment
Share on other sites

The 4-cylinder engine was generally rated at 145 hp (108 kW) when mated with an automatic transmission (8 to 10 lbf/in² [55 to 70 kPa] boost), and 175 hp (130 kW) when matched with the 5-speed manual transmission (12 to 14 lb (6 kg). boost). SÅ det har nok en del å si på prisen om det er automat eller manuell også... :)

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Er nok kommafeil!

Husker ikke orginaltrykket på min i farta(lenge siden :wacko: ) men lå vel i overkant av 10 lbf, men er jo samme instrumente som i vingebilen, bare ikke metrisk, så det var ikke helt til å stole på!

Link to comment
Share on other sites

Er nok kommafeil!

Husker ikke orginaltrykket på min i farta(lenge siden :wacko: ) men lå vel i overkant av 10 lbf, men er jo samme instrumente som i vingebilen, bare ikke metrisk, så det var ikke helt til å stole på!

 

Er ikke metrisk måler i vingebil heller.

 

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=35808

 

Dette glemte jeg å sende deg , men nå ligger det jo ute på forumet.

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke metrisk måler i vingebil heller.

 

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=35808

 

Dette glemte jeg å sende deg , men nå ligger det jo ute på forumet.

Ok, husket ikke om det var metrisk eller ikke på vinga! :blush:

Ang beskrivelsene på forsterkningene så har jeg ikke venta "så" lenge da :lol:

 

 

Har du bilde av bilen din xr4ti? Hadde vært litt morro å sett. :blush:

Har ikke bilde av den som egner seg på trykk nei! :blink:

Skal se om jeg finner et som passer!

Har ikke noe fine men se linkTI

Edited by xr4ti
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...