Jump to content

Ta ut vinduer

Recommended Posts

Guest dieseldyret
Posted

Vet noen her hvordan vinduene fra c-stolpen og bakover tas ut? Er disse limt? Vurderer å bytte disse med noen mørke vinduer..Eventuelt sote de, men da kan det vel gjøres mens de er montert..

Posted
Vet noen her hvordan vinduene fra c-stolpen og bakover tas ut? Er disse limt? Vurderer å bytte disse med noen mørke vinduer..Eventuelt sote de, men da kan det vel gjøres mens de er montert..

La de sitte, så får du et bilglass firma til å sote de mens de sitter i bilen. Blir meget bra!

Posted

legger da selv , er den simpleste bilen jeg har lagt film på ( da ikke bakruta ) :P

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

På en Mondeo -05 ville jeg lagt selv. Lag filmen litt større enn vinduet, slik at du får nok film til å komme godt inni pakingen.

Er vertfall vert et forsøk, mener jeg..

Guest Glesaaen Racing
Posted

Betalte 5 høvdinger for å legge film på 7 ruter jeg... Det er verd pengene!! :rolleyes: 2 års garanti mot riper og bobler i filmen.

Selvfølgelig ikke hvis jeg blir stoppa og må rive fram-siderutene da men... :P Bare å levere bilen, og hente den igjen etterpå. Slipper unna mye banning og bortkasta tid... hehehe...

Posted
Betalte 5 høvdinger for å legge film på 7 ruter jeg... Det er verd pengene!! :rolleyes: 2 års garanti mot riper og bobler i filmen.

Selvfølgelig ikke hvis jeg blir stoppa og må rive fram-siderutene da men... :P Bare å levere bilen, og hente den igjen etterpå. Slipper unna mye banning og bortkasta tid... hehehe...

Helt enig! Mange av gutta som driver med dette tar ikke heller ikke mye får å gjøre dette litt etter stenge tid :blink:

Da får du kvalitetsfilm, og ikke noe jalla film som smelter av varmtrådene osv..

Guest dieseldyret
Posted

Har lagt noe film på tidligere biler, men aldri blitt 100 % fornøyd. Kan jo hende det blir bedre med dyrere film, har tidligere brukt biltema sin :unsure: Er det noen som kan anbefale et firma i Fredrikstaddistriktet?

Posted

Jeg har lagt soting med Jhonson, 3M,jac,Multi fix og biltema og jeg mener alle har sin negative side. Har ikke lagt mye soting men d beste resultatet har jeg fått med biltema.

Er du ikke 100% sikker på hva du gjør så anbefaler jeg å la være med tanke på å forbanna man kan bli.

og betaler man 5000 kr for å sote 7 ruter så tenk å lite d egentlig er for så mye jobb..

Posted (edited)

her selges proff film

denne har jeg lagt , å den anbefales , legges å trygt over varmetråder

35% film er den peneste , 54% blir for lys

Edited by fiesta_xr2i

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

kjøp proffilm, få et firma til å legge.. bruk ei neglefil for å file kantene på alle ruter med heis/sveiv. Da får purken noe å bryne seg på, og de gir opp. Orginalsota, seff er de det ;)

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Posted
kjøp proffilm, få et firma til å legge.. bruk ei neglefil for å file kantene på alle ruter med heis/sveiv. Da får purken noe å bryne seg på, og de gir opp. Orginalsota, seff er de det ;)

Den var ikke dum :P

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Posted

Søskenbarnet mitt pleide å gjøre det slik. Purken kom frem med neglene sine (purkdamenes jobb :P ) og pillet og styrte for å få dette av. Er oginalsota, men de ville ikke gi seg før han sa at hvis de ikke lot være nå så fikk de erstatte ruta hvis de laget riper. Da ble det stopp, for purken vet god hvor dyrt det er for ei orginalrute, og de vil ikke risikere dette når Purk Norge AS vil tjene mest mulig penger.

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)