Jump to content

Morette

Recommended Posts

Guest jonapett
Posted

Fa¤¤ sier jeg bare ass... Nettopp bygd opp fronten på mondeoen min og skal ha morettelyktene, men neida. Morette er konkurs. Vet ikke om jeg gidder å ha mondeoen uten de lyktene så jeg lurer på om det finnes noen steder som har de liggende på lager!! Har forhørt meg med flere men de kan ikke skaffe dem. Noen som vet hvor jeg kan få tak i de da? eller selge meg et par..... krise....

Guest Glesaaen Racing
Posted

Ikke lett å svare på det når jeg ikke vet hvilken modell du har?? :blink: mk1? mk2? mk3?.....

Guest jonapett
Posted

Oi... Sorry. Det glemte jeg.. MK1 :)

• 4 weeks later...
Guest ford kalle
Posted

fekk pakke fra realcar i dag med morette te mk2 :P

Guest jonapett
Posted

Heldig da.. :) Jeg bestilte fanger og lykter til mk1 hos realcar. Men fikk lyktene til mk2 og ingen fanger så der skal jeg aldri handle igjen i hvertfall.

Det ser ut som det ordner seg alikevel. Fikk en fyr til å ordne lyktene så jeg sitter bare å venter spent. Nå fikser jeg panserforlenger på mondeoen også ;) Vet ikke om det finnes så mange mondeoer i norge med panserforlenger og morettelykter. Spent på hvordan det kommer til å se ut, men jeg redigerte et bilde på photoshop og det ble egentlig litt kult.

Guest ford kalle
Posted (edited)
Nå fikser jeg panserforlenger på mondeoen også ;) Vet ikke om det finnes så mange mondeoer i norge med panserforlenger og morettelykter. Spent på hvordan det kommer til å se ut, men jeg redigerte et bilde på photoshop og det ble egentlig litt kult.

kan du legge ut det bilde blei litt spent nå hehe :D

Edited by ford kalle
Guest jonapett
Posted

Hmmm.. får jeg lagt ut bilder her uten å være medlem da? Går vel an å legge ut en link til photobucket eller noe kanskje. Nå er panserforlengeren på bilen min ferdig i hvertfall. Ble ganske kult. får se om jeg får lagt ut noen bilder senere i dag eller i løpet av helgen. Blir styling til sommeren håper jeg. Kan ikke ha panserforlenger på en ellers orginal bil. Hehe. er det noen andre i norge som har det på en mondeo mk1?? Jeg har ikke sett det..

Guest ford kalle
Posted
Hmmm.. får jeg lagt ut bilder her uten å være medlem da? Går vel an å legge ut en link til photobucket eller noe kanskje. Nå er panserforlengeren på bilen min

link te photobucket alle har lov til det

Guest jonapett
Guest ford kalle
Posted

modeomorette2.jpg

modeomorette.jpg

DSC00175.jpg

DSC00174.jpg

DSC00172.jpg

DSC00171.jpg

sånn så sleppe ein å trykka på linkane hehe

Guest Glesaaen Racing