Jump to content

Bytte av demper foran


Mk1-Sindre

Recommended Posts

Siden jeg antar at den ene demperen min er punkert da den klakker og lager en hel haug med lyder når jeg kjører over ujevnt terreng og dumper, skjønner jeg at det er på tide at denne byttes. Men er det "bare" å bytte den? Jeg har hørt at jeg må ha ny forstillingskontroll, og kan jeg bare bytte den ene, eller må jeg bytte begge?

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

tror det er demperlageret ditt....sitter over demperen...stefatter har samme klakkinga, og vi skal bytte dem nu om ikke så lenge...

 

Peder

Hvordan kan jeg diagnostikere at det er demperlageret? noen sier lageret, andre sier demperen. Den kommer sånn lyd som følger meg demperen over humper og

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

forstillingskontroll for bytte av demper? hmm kommer jo helt ann på åssen innfestning demperen har det. mener det skal gå som snus på mondeo uten. men vis du skal bytte lageret og er redd for at det kanskej er demperen så bytt begge og problem solved

Link to comment
Share on other sites

forstillingskontroll for bytte av demper? hmm kommer jo helt ann på åssen innfestning demperen har det. mener det skal gå som snus på mondeo uten. men vis du skal bytte lageret og er redd for at det kanskej er demperen så bytt begge og problem solved

bytte både lager og demper? har aldri bytta lager før, så er det vanskelig?

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...