Ford-rs Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 mener ford sine 80-talls biler er bedre enn audi sine... men at audi sine 90-talls er nok bedre enn ford sine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraTIC Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 mener ford sine 80-talls biler er bedre enn audi sine... men at audi sine 90-talls er nok bedre enn ford sine. kan ikke akkurat si at 90talls audir er bedre en ford sine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford-rs Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 kan ikke akkurat si at 90talls audir er bedre en ford sine kvalitet messig så Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Synes prosjektet er spennende jeg da Har sansen for mer enn bare et bilmerke Er ikke uenig i det, og jeg kjører ikke Ford jeg heller, men det var visse uttalelser her som falt på sin egen urimelighet. Feil å skylde på bilen, når man samtidig leser første post i projekttråden Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 tja, jeg har en audi 90 quattro 84 modell med s6 motor og diverse oppgraderinger som jeg har satt sammen selv, så jeg vil påstå at jeg har skrudd endel audi ja.Skal innrømme at audi har sine problemer, men dette var rett og slett idiotisk plassering av en dynamo.Hmm, synes ikke akkurat jeg såg noe om at motoren satt i bilen ut ifra tråden hans... Alle kan vel kutte noen hull i et karosseri. Og de sveisene klarer nok de fleste å få til Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts