Homemade Posted December 9, 2007 Posted December 9, 2007 Har byttet glødeplugger,men er fortsatt utrolig tungstartet.Virker som om den ikke gløder lenge nok. Gløder bare 3-4 sek.Hører at gløderele slår ut og inn , etter de første 3-4 sek.Virker som om motoren tror den er varm,derfor bare halv gløding.Er det en føler et sted som har tatt kvelden ?
Åshøgda-raceway Posted December 9, 2007 Posted December 9, 2007 (edited) HALLO! er det mye arbe å bytte de glødeplugga el?min gløder i 10-12 sek når det er veldig kaldt ute,da fyrer den med en gang men virker som den går littureint i 2sek og ryker no ***** av den med en gang. Edited December 9, 2007 by Åshøgda-raceway
Homemade Posted December 9, 2007 Author Posted December 9, 2007 HALLO! er det mye arbe å bytte de glødeplugga el?min gløder i 10-12 sek når det er veldig kaldt ute,da fyrer den med en gang men virker som den går littureint i 2sek og ryker no ***** av den med en gang.Det er ikke så ille på de uten turbo , 1.5 - 2 timer brukte jeg. De med turbo er det visst mye mer jobb.Ha ivertfall 1/4 langpipesett klart.Men hvis din starter når det er veldig kaldt,vil jeg tro at de er i orden.Bruk prøvelampe så ser du om de virker.
WingDude Posted December 9, 2007 Posted December 9, 2007 Glødepluggene siter vel under toppdekselet på motoren ? Det vil jo si endel jobb på en åtter med turbo Har ikke målt glødetida på min, men den starter i alle fall veldig greit, til og med når jeg ikke venter til glødelampa har slukket.
Recommended Posts