JAS Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Har en kompis som skal selge bilen sin, så jeg prøver å hjelpe han. Bilen er en passe pen Ford Scorpio 2.8 V6 med ukjent kilometerstand siden speedometeret ikke virker.Bilen er eu-godkjent til 2009, månden vet jeg ikke.. Bilen går godt og er god å kjøre, el-vinduer foran men noen varsel lamper lyser.. Bilen har gått i Nordnorge, derfor er det lite rust på den, noen småskader som muligens blir reparert før salg. (ikke noe som går utover kjøre egenskaper) Bilen står i Åmot i Modum Kommune, Buskerud Fylke.. Pris: 5000,- ved rask handel... Siden selger ikke er på nett og har hemmelig nummer, så kan jeg stå som mellomledd. RING 9880 3622... Har ikke bilder, men den ser helt standar ut... Trenger to vinterdekk bak
Kverna Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Manuell eller automat. Fungerer motor som den skal ? Stv eller sedan ? Årsmodell ? Min fotoblogg
JAS Posted December 3, 2007 Author Posted December 3, 2007 (edited) Manuell, funker som den skal ja... vet ikke årsmodell, combi fikk tak i noen crappy bilder Edited December 3, 2007 by JAS
Recommended Posts