a.cosworth Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 Hei. Må da desverre muligens selge denne til fordel for ny bil. Info: Ford Sierra 90', Doch Turbo.Sedanca. 187000kmHvitManuellPris: ring meg. ----------------------------------------- Cosworth panserCosworth dashbord i svartCosworth skinn sofa bakCosworth ratt i skinnCosworth ICCosworth baklukeCosworth vingeRST TurboForge dump med karbon membranSamco slangerLakerte speilLakert bakfangerFrontfanger fra 4x4RS sideskjørtSparco bøttestolerSotet sideruter225/45-16 ny dekk - fine felger med kant.Vinterdekk.Volt meter i a-stolpeOljetrykk i a-stoleTurbotrykk i dashbord.2,5" eksos fra turboProff sveist mani.Tectylert underHvite blinklys"bliz/drifte" lys i frontModifisert grill til cosworth utsende.Ny clutch Stereo KAN følge med: 10" DLS med egen forsterker på 1000W2stk 6*92stk 5,25"DVD spiller som spiller alt av filer (video, musikk, bilder, ALT av filer). Skjerm som kommer ut av spilleren. Dette var litt om bilen. Motoren hadde tidligere eier på overhaling, byttet top og diverse, regning på 2o ooo,- medfølger. Bilen har ikke vært hos BT siden det ble bygget turbo. Bilen har hatt turbo i ca. 2mnd, uten problemer, går fint og godt for å være "selv-bygg". Kjører på ca. 0,2-0,3, merker stor forskjell og motoren skal da holde fint. Turboen er litt sliten, utenom dette skal bilen være feilfri. Om kjøper ønsker ny turbo kan jeg være behjelpelig til å skaffe dette. Eneste som BØR (ikke må, men bør) er å montere pakkning mellom turbo og mani (ca. 2-300kr). Bilen har 2rustflekker (selfølgelig litt lakkrust imellom dører, panser osv, noe du finner på ALLE biler), en liten i a-stolpen, ser den så vidt, og en på bak på venstre side, liten flekk. Årsavgift for dette året er betalt. Som sakt, selges kun til fordel for ny bil, selges ikke for "vrak-pant"! Dekk-brenner ikke ring. Personer uten penger, ikke ring. Selgere - IKKE RING!!! Selges helst til en som vet hva han/hun kjøper, da dette et flott eksemplar av Sierra Sedan. Bytte er nok ikke av interesse. Ring meg ved interesse, spørsmål. Bildene er før vingen ble lakket og diverse små ting ble montert. mvh Arne - 95082042 -------------------------------------------------------------------- '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Kverna Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 Eneste som mangler da er vel pris ? Min fotoblogg
a.cosworth Posted December 2, 2007 Author Posted December 2, 2007 Pris er ring meg med et BUD - er budet fint nok så selger jeg. Fin vinterbil for den som har litt penger til slikt? Eller generelt en meget fin bil, går greit, ser bra ut. Flott til evt. ombygging. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
TurboTaf Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Dette var litt om bilen. Motoren hadde tidligere eier på overhaling, byttet top og diverse,regning på 2o ooo,- medfølger. ubetalt regning på 20k som følger med, eller kvittering?
a.cosworth Posted December 4, 2007 Author Posted December 4, 2007 Beholder bilen selv. Har ikke hjerte til å selge. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Recommended Posts