Fresh| Posted January 14, 2008 Author Share Posted January 14, 2008 Det vil tiden vise. Først må jeg pleie bilen min, på utforkjøringa mi fikk jeg bøyd opp gulvet, rivd av fangern bak og bensin lekasje he hemen verdt det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Såpass ja!Værste som skjedde med min var vel at rørgata delte seg 2 ganger. Ene gangen på film, med noe banning og bråking Brutter filma litt, men det var bare med et fotoapparat, så trur ikke det blei så bra. Men har noen bilder iallefall, skal kaste dem opp ettervært viss det er noe bruklig blandt dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ScorpioV6 Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Var noen glimt av kjøringen vi hadde på youtube. Søk på autopower on ice Også filmet jeg to runder.. Men ble ikke best. Omega 2.5 TD en smule justert opp 200sx stage 3200sx drift/isbil +10 biler til Ingen FORD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts