superpoint Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Veit ikke hvor langt opp det er snakk om her, men kjørte forbi en brøyta bane på et vann i går.Var en stor hvit lavo der, og masse brøyte ploger.På øversida av sigdal interiør, viss jeg husker rett. Er der. Var der i fjor. Konge bane! Han leier også ut bil til dem som ikke har tror jeg, Gjorde det i fjor hvertfall. Volvo 940 som er rally rigga.Jeg skal på isbanekjøring på Dagali den 5. januar, så tror det holder for meg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Noen som har noe aning om dette blir noe av? Romjula er faktisk allerede i neste uke!Krav til bilen........? 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted December 18, 2007 Author Share Posted December 18, 2007 Romhjula blir for tidlig desverre. Jeg prøvde å sende en mail til Hebbe men har ikke fått noe svar. Skal ringe imorgen og da regner jeg med å få klarhet i krav til bil, priser og when this is going down Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted December 19, 2007 Author Share Posted December 19, 2007 Koster 500,- for en bil en hel dag! + 250,- pr. x-tra sjåfør på bilen. Har nettopp prata med Hebbe, de prisene som står oppgitt over er de vi kan forholde oss til. Det er ingen krav til pigg dekk eller å ha skilter på bilen, kan like gjerne komme uten skilt men har du ispigg må du også ha bur. 6 januar er en søndag og er da det passer best for Hebbe å la oss arrangere, så da blir det is kjøring. Påmeldingsfrist er snarest! Sendes på PM til meg, med navn, biltype, skilt eller uten skilt og om du har ispigg med bur.Det blir en grense på ca 15 biler så her er det først til mølla! Meld deg på nå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Jeg har meldt på meg og en kar med navn remi i hennholdsvis taunus og sierra. Flere som har meldt seg på? 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted December 20, 2007 Author Share Posted December 20, 2007 4 stk påmeldt så langt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraTIC Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 har du vei beskrivelse ?? jeg kommer fra vestfold , tror jeg kommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted December 20, 2007 Author Share Posted December 20, 2007 (edited) Jeg har ikke vært der før faktisk så jeg ha ingen veibeskrivelse akkurat nå. Men om noen andre her inne kjenner til veien må dere gjerne fortelle hvordan man kommer seg dit. Edit: er forøvrig 5 stk påmeldte nå Edited December 20, 2007 by Fresh| Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraTIC Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 hva heter dette stede ? vannet vi ska kjøre på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted December 20, 2007 Author Share Posted December 20, 2007 Mener det heter Solevannet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted December 20, 2007 Author Share Posted December 20, 2007 Se første post for oppdatering! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Hvis jeg ikke bommet helt nå så skal det være på sjøen her: Hebbes Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraTIC Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 ok takker melder meg på jeg kommer med sierran jeg og min bror Link to comment Share on other sites More sharing options...
CalnoR Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 endte med 12 januar ja :S reiser i armyn 9 januar :S jaja.. får slenge meg på neste sesong da Link to comment Share on other sites More sharing options...
ScorpioV6 Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Da meldte jeg meg på og gitt.. Se hvem av scorpioene det blir da cosworth uten sperre eller 2.0 doch med sperre. Hehe.. Omega 2.5 TD en smule justert opp 200sx stage 3200sx drift/isbil +10 biler til Ingen FORD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted December 20, 2007 Author Share Posted December 20, 2007 endte med 12 januar ja :S reiser i armyn 9 januar :S jaja.. får slenge meg på neste sesong da Synd det der med militæret, vet selv altfor godt hvordan man må gi slipp på artige treff bare for å leke rundt i skog og mark. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted December 21, 2007 Share Posted December 21, 2007 Hvor manger er påmeldt nå? 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted December 21, 2007 Author Share Posted December 21, 2007 Det er hittil påmeldt 9 biler og 14 sjåfører. Link to comment Share on other sites More sharing options...
superpoint Posted December 22, 2007 Share Posted December 22, 2007 En liten veibeskrivelse: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted December 22, 2007 Share Posted December 22, 2007 Det er hittil påmeldt 9 biler og 14 sjåfører. Må jeg melde på sjåfører og? Taunusen har minst to. Kansje tre.Det gjelder sikkert han med den sierran og.. 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
500 Posted December 22, 2007 Share Posted December 22, 2007 Har vært hos Hebbe å kjørt i dag å kan melde om kjempe forhold! Det er ca 5 km og 5 forskjellige baner å velge i.Det var -23 grader og kun 15cm snø utenfor banene.Den store banen er 7-8 meter brei og isen er slett å helt rå å kjøre på!:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorfern Posted December 22, 2007 Share Posted December 22, 2007 Har vært hos Hebbe å kjørt i dag å kan melde om kjempe forhold! Det er ca 5 km og 5 forskjellige baner å velge i.Det var -23 grader og kun 15cm snø utenfor banene.Den store banen er 7-8 meter brei og isen er slett å helt rå å kjøre på!:-) Tykk is å fine forhold var det ja... Åssen bil hadde du?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ScorpioV6 Posted December 22, 2007 Share Posted December 22, 2007 Håper noen lager en fin veibeskrivelse på hvor det er oppi der lissom ? Omega 2.5 TD en smule justert opp 200sx stage 3200sx drift/isbil +10 biler til Ingen FORD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted December 22, 2007 Author Share Posted December 22, 2007 Nei det er ikke nødvendig å melde på hvor mange ekstra sjåfører det er, jeg bare nevnte hvor mange som var med. Holder med å melde på deg selv og bilen ;-) å ha med ekstra sjåfør er opp til den enkelte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
500 Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Tykk is å fine forhold var det ja... Åssen bil hadde du?? Jeg kjørte hvit Volvo 940, men ødla kassa etter noen runder dessverre :-(Vi er 8 biler fra Kongsberg som skal opp å kjøre 3 dag ( Torsdag ). Da med ny kasse :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts