HansenRS Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vecon Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 . Kjenner noen med noen med bedre pc vel ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansenRS Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansenRS Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 FOCUS beklager folkens.... men jeg har ett lite problem....Når jeg da endelig får rotet meg til butikken så viser det seg at maskinen min ikke er bra nok , jeg manglet det ene og det andre pluss at jeg ikke hade godt nok med plass og minne..Så dette lover ikke bra gitt.... Du kjenner vel folk da som har bedre pc eller har kompetanse til å gjøre dette? kan du ikke sende filmen til kristian eller noen av crewet? Og om du filmer mye fra treff og lignende, skjønner jeg ikke hvorfor du ikke vil ha utstyr til å få dette inn på pc.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts